W sklepie internetowym sStore masz możliwość tworzenia niestandardowych nazw statusów zamówień oraz definiowania odpowiednich akcji do wykonania po wybraniu konkretnego statusu w zamówieniu klienta.
Jak dodać nowy status zamówienia?
Przejdź do sekcji Zamówienia, w prawym górnym rogu wybierz ikonę ustawienia (koło zębate) i na wysuwany menu wybierz Statusy zamówień.
W tym miejscu możesz ustalić akcje dla określonych statusów zamówienia.
Ustawienie dostępności pobierania plików przy konkretnym statusie
Na poniższym ekranie można ustawić także domyślny status dla wszystkich nowo utworzonych zamówień w sklepie. Należy mieć jednak na uwadze fakt, że różne systemy zintegrowane, takie jak Płatności Payu , Dotpay czy Tpay, posiadają indywidualne ustawienia domyślnych statusów zamówień, przez co mogą nadpisywać to ustawienie.
Za pomocą opcji Wstaw statusy zamówienia możesz stworzyć własny status zamówienia, na przykład „W trakcie dostosowywania”, który może być przydatny w sytuacji, gdy modyfikujesz zamawiany produkt na życzenie klienta. Ważne! Jeżeli w sklepie używanych jest kilka języków, należy podać nazwy dla nowego statusu dla innych języków.