Jak zintegrować Enadawcę Poczty Polskiej ze sklepem sStore? Twój sklep internetowy posiada możliwość integracji z usługą Poczty Polskiej o nazwie E-przesyłka. Dzięki temu klient, który wybierze tę formę...
Jak ustawić wydruk ewidencji sprzedaży VAT w sklepie sStore? Prowadząc ewidencję VAT możesz drukować miesięczne sprawozdania w menu Klienci i zamówienia > Faktury > Ewidencja sprzedaży VAT. Aby jednak...
Jak włączyć różne moduły dostaw w sklepie sStore? Aby włączyć i ustawić różne metody dostaw w Twoim sklepie, przejdź do menu Konfiguracja > Sprzedaż > Wysyłka. W tym...
Dlaczego zamówienia z Allegro są niekompletne w sklepie lub ich brakuje? Jeżeli po wejściu w menu Klienci i zamówienia na liście zamówionych produktów czegoś brakuje, a końcowa wartość zamówienia w sklepie jest niższa...
Kalendarz zamówień W tej części panelu administracyjnego znajduje się podgląd dat złożenia zamówień oraz terminów realizacji. Uwidocznione jest to w postaci typowego...
Jak włączyć raty Santander w sklepie sStore? Dzięki integracji z systemem ratalnym Santander klienci Twojego sklepu będą mogli dokonywać zakupów na raty bez konieczności wychodzenia z domu....
Koszyki klientów W tej sekcji znajdują się informacje na temat wszystkich aktywnych koszyków klientów Twojego sklepu. Dzięki temu możesz zorientować się, jakie...
Jak skonfigurować płatność terminową w sklepie sStore? Płatności terminowych używają głównie klienci hurtowi, którzy mogą zapłacić za zakupione towary w późniejszym terminie. Można w nim także ustawić...
Integracja z DHL – Instrukcja DHL jest częścią Deutsche Post DHL – światowego lidera w dziedzinie usług pocztowych oraz logistycznych i składa się z wyspecjalizowanych...
Dlaczego produkty wystawione ze sklepu sStore nie aktualizują się na Allegro? Aby integracja sklepu internetowego z Allegro działała prawidłowo, sklep powinien korzystać z nowego Restapi Allegro, musisz więc ustawić moduł Ofert Allegro w...