1. Home
  2. Poczta email
  3. Jak utworzyć pocztę e-mail w domenie sklepu internetowego?
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Jak utworzyć pocztę e-mail w domenie sklepu internetowego?

Posiadając usługę Sklepu Internetowego na naszej platformie, usługę Strony WWW lub Hostingu,  masz możliwość utworzenia skrzynek e-mail w domenie takiego sklepu / strony. Dzięki temu klienci otrzymujący wiadomości e-mail od Ciebie, łatwo skojarzą nadawcę z Twoją marką.

Tworzenie skrzynki w wybranej domenie.

  1. Wejdź na stronę https://panel.ebiznes.pl, a następnie przejdź do menu Usługi > Moje usługi. Jeśli nie widzisz tego menu, zaloguj się.

2. Kliknij w usługę, w ramach której chcesz założyć konto.

3. Po lewej stronie w sekcji Zarządzanie pocztą e-mail kliknij łącze Konta e-mail

4. Zobaczysz listę wszystkich kont pocztowych utworzonych w ramach wybranej usługi. Kliknij przycisk Utwórz nowe konto, aby stworzyć nową skrzynkę.

5. Wprowadź nazwę użytkownika oraz hasło do poczty, zwracając uwagę na kolor podświetlenia pola. Jeśli pole będzie zielone, hasło spełnia właściwe kryteria. Dodatkowo zaznacz opcję nielimitowanego wysyłania i odbierania wiadomości, a następnie kliknij Zapisz.

 

Zaktualizowano 25 lutego 2022

Czy ten artykuł był pomocny?

Related Articles