1. Home
  2. Sklep internetowy sStore
  3. Pierwsze kroki po założeniu sklepu internetowego sStore
  4. Jak dodać Livechat – czat na żywo – na stronę sklepu internetowego

Pokaż więcej...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Jak dodać Livechat – czat na żywo – na stronę sklepu internetowego

Jak dodać własny live chat – czat na żywo – na stronę sklepu internetowego?

Aby usprawnić komunikację między klientami a obsługą sklepu internetowego, możesz umieścić na stronie swojego sklepu prostą aplikację chatu.

Okna live chatu stały się powszechnym narzędziem wsparcia w e-commerce oraz w e-biznesie, a klienci sklepów internetowych są już przyzwyczajeni do szybkiego i wygodnego otrzymywania odpowiedzi na pytania za pośrednictwem czatu online. Dlatego coraz więcej właścicieli sklepów internetowych instaluje na swoich stronach oprogramowanie do prowadzenia czatu na żywo (live chatu). Czat na żywo znacznie przewyższa zarówno infolinię telefoniczną, jak i kontakt e-mailowy jako kanał wsparcia, ale większość sklepów internetowych korzysta z oprogramowania głównie ze względu na jego działanie zwiększające sprzedaż.

Na rynku jest wiele serwisów oferujących aplikację czatu na stronę, w większości są płatne, ale niektóre mają opcję darmowego korzystania z chatu, niekiedy z pewnymi ograniczeniami.

Polecamy polski serwis Czater.pl oraz Smartsupp.com/pl/

Czater.pl ma bardzo rozbudowane funkcje, jest niedrogi, a przede wszystkim jest to polski serwis. Możesz przez 30 dni przetestować go za darmo, bez zobowiązań.

  1. Aby pobrać i zainstalować na stronie kod z czatu, należy wejść na stronę www.czater.pl i zarejestrować konto.

Lub wybrać konkurencyjny serwis Smartsupp.com/pl/ i tam zarejestrować konto – w tym serwisie chatbot jest zintegrowany i prostszy w zaprogramowaniu. Smartsupp.com/pl/ oferuje również darmowe konto na zawsze, z pewnymi ograniczeniami. 

 

 

2. Po uzupełnieniu danych rejestracji, zostaniesz automatycznie przeniesiony do panelu Czater, gdzie możesz wpisać adres swojej strony www. Po jego wprowadzeniu uruchomi się kreator czatu. Tutaj należy przejść przez wszystkie kroki uzupełniając kolejne formularze.

 

3. Po zapisaniu zmian, zostaniesz przekierowany na stronę „Kod HTML czatu”. Na tej stronie znajdziesz skrypt, który wystarczy skopiować i wkleić na swojej stronie w sekcji <head>. Po zamieszczeniu kodu na stronie www, będziesz mógł już korzystać z czatu.

 

4. Jeśli chcesz dodać kod do sklepu internetowego na platformie SKLEPYWWW.PL  – do sklepu na oprogramowaniu sStore – zrobisz to w prosty sposób. Zaloguj się do panelu administracyjnego swojego sklepu, wybierz z menu Narzędzia > Narzędzia webmastera > wybierz pozycję Dodatkowy kod javascript w sekcji HEAD.

 

 

Tak może wyglądać Twój chat na stronie.

 

W następnym etapie możesz uruchomić automatyczne akcje, dodać chatbota, ustawić jakie treści mają się pojawiać na stronie w odpowiednich momentach.

Czatbot to wirtualny asystent, który w odpowiednim momencie może zwracać się do odwiedzających Twoją stronę, odpowiadać na ich pytania oraz pomóc im w dokonywaniu decyzji związanych z zakupami. Zatem zamiast pracownika obsługi, niezbędnych odpowiedzi udzieli czatbot. W ten sposób możesz zaoszczędzić mnóstwo czasu, a Twoi klienci szybko otrzymają potrzebne informacje. Dzięki chatbotowi będziesz mógł poświęcić swoją uwagę innym zadaniom w firmie.

 

 

Masz problem z dodaniem livechatu – czatu na żywo – do swojego sklepu internetowego lub strony www?

Chciałbyś zlecić specjalistom zaprogramowanie czatu i ustawienie podstawowych lub zaawansowanych akcji chatbota?

Sprawdź naszą ofertę.

Zaktualizowano 5 kwietnia 2024

Czy ten artykuł był pomocny?

Related Articles