1. Home
  2. Sklep internetowy sStore
  3. Klienci i zamówienia
  4. Zamówienia
  5. Czy w sklepach sStore można łączyć wiele zamówień w jedno?

Pokaż więcej...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Czy w sklepach sStore można łączyć wiele zamówień w jedno?

W sklepach na oprogramowaniu sStore możesz w łatwy sposób łączyć wiele zamówień od jednego klienta, które zostały złożone tego samego dnia. Dzięki takiemu rozwiązaniu klient otrzyma jedną, zbiorczą fakturę za wszystkie zamówienia, a ponadto będzie płacił za przesyłkę tylko raz.

W jaki sposób łączyć wiele zamówień w jedno?

Aby połączyć kilka zamówień od tego samego klienta

  1. Przejdź do menu Klienci i zamówienia > Zamówienia
  2. Za pomocą pól po lewej stronie zaznacz zamówienia, które mają zostać połączone
  3. Z rozwijalnej listy akcji Zaznaczone wybierz opcję Połącz zamówienia i kliknij Wykonaj.
  4. Wybierz zamówienie, które będzie zamówieniem głównym, z którego zostaną uwzględnione koszty dostawy. Jako główne zamówienie możesz wybrać na przykład to z najwyższym kosztem dostawy lub zamówienie, które ogólnie było najdroższe i kliknij Połącz zamówienia
  5. Połączone zamówienia utworzą jedno zamówienie o numerze głównym, na przykład 111.

Uwaga!
W przypadku pobierania zamówień z Allegro do Twojego sklepu, zamówienia od tego samego klienta zostaną automatycznie połączone, jeśli wszystkie zamówienia zostaną złożone przed ich ręcznym lub automatycznym importem do sklepu za pomocą cron-a. W przypadku, gdy zamówienia z Allegro zostaną pobrane do sklepu po późniejszym złożeniu zamówień przez klienta, istnieje możliwość ręcznego połączenia zamówień zgodnie z niniejszą instrukcją.

Zaktualizowano 5 kwietnia 2024

Czy ten artykuł był pomocny?

Related Articles