1. Home
  2. Sklep internetowy sStore
  3. Klienci i zamówienia
  4. Zamówienia
  5. Dlaczego sklep sStore nie pobiera zamówień z Allegro?
  1. Home
  2. Sklep internetowy sStore
  3. Allegro
  4. Dlaczego sklep sStore nie pobiera zamówień z Allegro?

Pokaż więcej...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Dlaczego sklep sStore nie pobiera zamówień z Allegro?

Jeżeli Twój sklep nie pobiera zamówień z Allegro, może to oznaczać, że sklep stracił połączenie z kontem Allegro poprzez rest Api i należy je wznowić. Następnie będziesz mógł ręcznie wywołać pobieranie zamówień z Allegro.

Jak odnowić połączenie z Allegro?

Jeżeli sklep nie pobiera zamówień, nie aktualizuje aukcji ani nie pozwala niczego wystawić na Allegro, musisz  sprawdzić i naprawić połączenie sklepu z Allegro. Aby to zrobić:

  1. Przejdź do menu Aukcje > Konfiguracja modułu Allegro > Lista kont Rest Api.
  2. Kliknij przycisk edycji przy niedziałającym koncie Allegro.
  3. Jeżeli zobaczysz komunikat Unauthorized lub Invalid_token, kliknij Zapisz, a następnie zaloguj się do swojego konta Allegro.
  4. Po zalogowaniu się do Allegro zostaniesz przekierowany do swojego sklepu z komunikatem Pomyślnie zapisano ustawienia konta.
  5. Przejdź do menu Klienci i zamówienia > Zamówienia, a następnie kliknij przycisk Pobierz zamówienia z Allegro nad listą zamówień.

Po pomyślnym zaimportowaniu zamówień z Allegro zostaną również zaktualizowane stany magazynowe produktów w Twoim sklepie. Należy jednak pamiętać o tym, że sklep pobiera zamówienia z Allegro nie częściej niż raz na godzinę. Jeżeli jakiegoś zamówienia z Allegro brakuje w Twoim sklepie może to oznaczać, że dotyczyło ono produktu, który nie był wystawiony przez Twój sklep.

Dlaczego sklep nie pobiera automatycznie zamówień z Allegro, a proces ten wymaga manualnej akcji w panelu administracyjnym sklepu?

Jeżeli sklep nie pobiera zamówień automatycznie, tylko za każdym razem wymaga kliknięcia przycisku pobierania zamówień, to oznacza, że w sklepie nie działa usługa cyklicznych operacji na serwerze – CRON. Aby rozwiązać ten problem:

  1. Przejdź do menu Konfiguracja > Przewodnik konfiguracji.
  2. Kliknij przycisk Sklep, a następnie klikaj Następny bez wprowadzania zmian, aż przejdziesz przez cały przewodnik konfiguracji.

Po tej czynności, sklep automatycznie pobierze nowe zamówienia o najbliższej godzinie wykonania automatycznych zadań cron. Jeżeli potrzebujesz częstszych aktualizacji zamówień lub pomimo przeprowadzonych kroków automatyczne pobieranie zamówień nadal nie działa, skontaktuj się z nami. 

 

Zaktualizowano 5 kwietnia 2024

Czy ten artykuł był pomocny?

Related Articles