Czy w sklepach sStore można łączyć wiele zamówień w jedno? W sklepach na oprogramowaniu sStore możesz w łatwy sposób łączyć wiele zamówień od jednego klienta, które zostały złożone tego samego...
Koszyki klientów W tej sekcji znajdują się informacje na temat wszystkich aktywnych koszyków klientów Twojego sklepu. Dzięki temu możesz zorientować się, jakie...
Statusy zamówień – ustawienie własnych statusów dla zamówień W sklepie internetowym sStore masz możliwość tworzenia niestandardowych nazw statusów zamówień oraz definiowania odpowiednich akcji do wykonania po wybraniu konkretnego...
Reklamacje W tej sekcji możesz tworzyć listę reklamacji. Aby dodać nową reklamację kliknij w plusik znajdujący się po prawej stronie, lub...
Obsługa działu Klienci i Zamówienia – wstęp W sekcji „Klienci i zamówienia” w panelu administracyjnym sklepu internetowego sStore znajdziesz wszystkie niezbędne informacje i narzędzia dotyczące obsługi zamówień...
Koszyki klientów W tej sekcji znajdują się informacje na temat wszystkich aktywnych koszyków klientów Twojego sklepu. Dzięki temu możesz zorientować się, jakie...
Jak wystawić fakturę korygującą w sklepie sStore? W sklepach na oprogramowaniu sStore możesz wystawiać faktury korygujące, co może być bardzo przydatne na przykład podczas rozpatrywania reklamacji. Dzięki...
Statusy zamówień W dziale Klienci i zamówienia>Zamówienia, wskaż ikonę ustawień a następnie kliknij w Statusy zamówień. W tym miejscu możesz ustalić akcje dla określonych...
Obsługa działu Kalendarz zamówień Sekcja „Kalendarz zamówień” w panelu administracyjnym sklepu internetowego to miejsce, gdzie możesz łatwo śledzić daty złożenia zamówień i terminy realizacji....
Zamówienia Sekcja „Zamówienia” w panelu administracyjnym sklepu internetowego sStore umożliwia Ci pełną kontrolę nad procesem obsługi zamówień. Poniżej przedstawiam krótki opis...