Jeżeli podczas wystawiania produktów na Allegro nie widzisz drzewa kategorii, zamówienia nie pobierają się z Allegro do sklepu, ani nie aktualizują się oferty w wystawionych wcześniej aukcjach oznacza to, że sklep mógł utracić powiązanie z Twoim kontem (kontami) Allegro.
1. W panelu administracyjnym sklepu przejdź do menu Aukcje > Konfiguracja modułu Allegro i kliknij w przycisk, aby zobaczyć stan zintegrowanych kont Allegro w sklepie. Jeżeli przy którymś koncie pojawi się komunikat Invalid_token, lub Unauthorized, przejdź do edycji konta.
2. Przewiń edycję konta Allegro na sam dół i kliknij w Zapisz, bez konieczności edycji.
3. Jeżeli pojawi się okno logowania do Allegro, zaloguj się, a następnie pozwól utworzonej aplikacji na dostęp do Twojego konta Allegro.
4. Nastąpi powrót do Panelu administratora Twojego sklepu z komunikatem o pomyślnie dodanym nowym koncie webApi.