Reklamacje – Instrukcja W tej sekcji możesz tworzyć listę reklamacji. Aby dodać nową reklamację kliknij w plusik znajdujący się po prawej stronie, lub...
Jak podzielić kraj na województwa, prowincje lub stany w sklepie sStore? W menu Konfiguracja > Ustawienia regionalne > Regiony administracyjne możesz łatwo podzielić kraj na województwa, stany, landy itd. Dzięki temu...
Jak dodać okno pokazywane przy wyjściu ze sklepu sStore? Okno Exit pop-up pojawia się w przypadku, gdy klient chce opuścić stronę Twojego sklepu. Wówczas pojawi się możliwość pozostawienia swojego adresu e-mail...
Jak dodawać inne waluty do sklepu sStore? Jeżeli prowadzisz sprzedaż zagraniczną, klienci mogą chcieć płacić za zakupy w swojej walucie. Dzięki menu Konfiguracja > Ustawienia regionalne >...
Kalendarz zamówień W tej części panelu administracyjnego znajduje się podgląd dat złożenia zamówień oraz terminów realizacji. Uwidocznione jest to w postaci typowego...
Jak dodać dodatkowy banner w sklepie sStore? Dzięki dodatkowym bannerom możesz wprowadzić dodatkowe, dynamicznie zmieniające się elementy informacyjne na stronie Twojego sklepu. Oprogramowanie daje do dyspozycji 8...
Dostawa w terminie – instrukcja Dzięki modułowi Dostawa w terminie klienci podczas składania zamówienia w Twoim sklepie internetowym będą mogli wybierać termin dostawy za pomocą kalendarza na...
Jak dodać okno-up z zapisem do newslettera w sklepie sStore? Dzięki oknu Pop-up z newsletterem możesz w prosty i wygodny sposób pozyskać nowych klientów, którzy będą mogli na bieżąco śledzić...
Jakie funkcje dostępne są w menu Sprzedaż w sklepie sStore? W menu Konfiguracja > Sprzedaż możesz skonfigurować wszystkie potrzebne funkcje związane ze sprzedażą, takie jak wysyłki, płatności, skrypty do obsługi...
Producenci – Instrukcja Tutaj możesz zarządzać producentami, czyli markami produktów z oferty Twojego sklepu. Uzupełnienie danych produktu o producenta jest ważne dla potrzeb...