Gdzie znajduje się lista klientów w sklepie sStore? Lista klientów to jedna z najważniejszych części sklepu na platformie sStore. Dzięki niej możesz sprawdzać zamówienia konkretnych klientów, aktywować konta...
Dlaczego dane klienta w panelu administratora sklepu sStore są wyświetlane na czerwono? Jeśli w menu Klienci i zamówienia > Klienci zobaczysz czerwone wpisy, oznacza to, że osoby te kupiły coś bez rejestracji...
Czy można importować dane klientów z innego sklepu do sklepu sStore? Tak, oprogramowanie sklepu sStore pozwala na eksport i import danych klientów do pliku CSV. Dzięki temu rozwiązaniu możesz przenieść klientów...
Jak stworzyć grupę rabatową i dodać do niej klientów w sklepie sStore? W sklepach sStore możesz przydzielać stałe rabaty na cały asortyment lub jego część, dodając klientów do grup rabatowych. Gdy klient...
Zamówienia Sekcja „Zamówienia” w panelu administracyjnym sklepu internetowego sStore umożliwia Ci pełną kontrolę nad procesem obsługi zamówień. Poniżej przedstawiam krótki opis...
Newsletter – Instrukcja. Tutaj możesz tworzyć, edytować i wysyłać materiały informacyjno-reklamowe, czyli tzw. „newslettery” do klientów Twojego sklepu oraz innych osób, które wyraziły...
Jak dodać nowego klienta z poziomu panelu administratora sklepu sStore? Prowadząc sklep internetowy, zamówienia oraz dane klienta mogą być przyjmowane na różne sposoby. Jeżeli klient, który jeszcze nie zarejestrował się...
Jak włączyć zabezpieczenie reCaptcha Google V3 w sklepie sStore? Sklepy na oprogramowaniu sStore pozwalają zabezpieczyć formularze rejestracji, odzyskiwania hasła, pytania o produkt oraz wystawiania opinii za pomocą mechanizmu reCaptha....
Jak przenieść dane ze sklepu Shoper lub esklepu na Home.pl do platformy sStore oferowanej przez eBiznes.pl? Dlaczego warto zmienić sklep na lepszy, sklep na oprogramowaniu sStore od eBiznes.pl? Przeniesienie danych ze sklepu Shoper lub esklepu na...