Lista klientów to jedna z najważniejszych części sklepu na platformie sStore. Dzięki niej możesz sprawdzać zamówienia konkretnych klientów, aktywować konta nieaktywnych klientów oraz zarządzać ich danymi.
Przegląd klientów
Aby przejść do listy klientów Twojego sklepu, wejdź w menu Klienci i zamówienia > Klienci.
Lista klientów jest podzielona na następujące kolumny:
- ID – Zawiera unikalny identyfikator klienta nadawany przez sklep
- Imię
- Nazwisko
- Nazwa firmy
- Adres e-mail
- Grupa – Wyświetla nazwę grupy rabatowej, do której należy klient.
- Data rejestracji klienta – Wyświetla datę rejestracji klienta nawet, jeśli klient dokona zmian w swoim profilu w późniejszym czasie.
- Newsletter – Pokazuje, czy klient podczas rejestracji wyraził zgodę na informacje marketingowe.
Ważne uwagi
- Jeżeli klient oprócz imienia i nazwiska poda również nazwę firmy, to na fakturach i na liście zamówień będzie podawana wyłącznie nazwa firmy.
- Klienci, którzy złożyli zamówienia bez rejestracji, lub wymagają aktywacji przez administratora sklepu są wyświetlani na czerwono.
Filtrowanie listy klientów
Dzięki modułowi filtrów dostępnemu nad listą klientów, możesz w łatwy sposób wyświetlić klientów należących do konkretnej grupy rabatowej, lub wyświetlić klientów nieaktywowanych/klientów bez rejestracji.
Ponadto możesz w bardzo łatwy sposób sortować listę klientów według nazwiska, imienia, nazwy firmy, adresu e-mail, przynależności do grupy klikając na nazwę odpowiedniej kolumny. Wybrana kolumna podświetli się na kolor ustawionego akcentu, a dodatkowo pojawi się strzałka skierowana w górę lub w dół, zależnie od kierunku sortowania. Ponowne kliknięcie na kolumnę, według której sklep sortuje klientów, spowoduje odwrócenie kierunku sortowania.