Pokaż więcej...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Jak zintegrować sklep sStore z wFirma?

wFirma.pl to samodzielna księgowość internetowa ze wsparciem doradców księgowych, podatkowych, ekspertów prawa pracy. Sklep internetowy ma integrację z serwisem wFirma.pl, dzięki tej integracji będziesz mógł automatycznie wysłać faktury wystawione w sklepie internetowym, do serwisu wFirma.pl, w celu ich zaksięgowania oraz sporządzenia jednolitego pliku kontrolnego (JPK).

Dzięki serwisowi wFirma i jej integracji z Krajowym Systemem e-Faktur możliwa jest wysyłka faktur sprzedaży tworzonych w wFirma.pl bezpośrednio do KSeF. Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronie

Jak zintegrować sklep  z  wFirma?

Przede wszystkim, aby móc skonfigurować integrację sklepu z wFirma, musisz dla swojego sklepu wygenerować accessKey oraz secretKey po stronie wFirma.

  1. Zaloguj się do wFirma, a następnie wejdź w Ustawienia.
  2. W sekcji Bezpieczeństwo kliknij Aplikacje.

  3. Przejdź na zakładkę Klucze API, a następnie kliknij przycisk Dodaj.

  4. Zaloguj się do panelu administratora sklepu w osobnej karcie.
  5. Przejdź do menu Konfiguracja > Integracja > Inne.
  6. Przy pozycji wFirma kliknij Skonfiguruj.
  7. Przełącz opcję Integracja z wFirma na Tak, a następnie wklej accesskey oraz secretkey w odpowiednie pola.

Jak przesłać faktury do wFirma w celu zaksięgowania?

Jeżeli faktury w Twoim sklepie internetowym sStore są już wystawione, możesz je bez problemu zaksięgować w systemie wFirma.pl. Co więcej, na zakończenie miesiąca masz możliwość wygenerowania jednolitego pliku kontrolnego (JPK) w ramach tej samej platformy.

Aby przesłać faktury do wFirma w celu ich zaksięgowania, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

  1. Przejdź w sklepie do menu Klienci i zamówienia > Faktury  > Lista faktur.
  2. Nad listą faktur kliknij przycisk wFirma.
  3. Zaznacz faktury, które chcesz przesłać do wFirma.pl.
  4. Z rozwijalnej listy Zaznaczone wybierz akcję Wyślij faktury i kliknij Wykonaj.
  5. Po pomyślnym eksporcie wszystkie faktury zobaczysz w panelu wFirma.pl w karcie Przychody.

Dlaczego nie mogę wysłać faktur do wFirma.pl?

Sklep internetowy sStore oraz wFirma mają własne mechanizmy kontroli numeracji faktur. Jeżeli numery faktur wystawianych przez sklep są inne niż numery faktur po stronie w Firma i istnieje ryzyko zaburzenia numeracji po stronie wFirma, takie faktury nie zostaną przyjęte.

Wówczas należy coś zmienić:

  1. Zaloguj się do wFirma.pl.
  2. Otwórz menu Ustawienia.
  3. W sekcji Faktury kliknij Seria numeracji.

  4. Odznacz opcję Sprawdzanie poprawności numeru faktur i blokada modyfikacji numerów, a następnie kliknij Zapisz.
  5. Ponownie spróbuj wysłać faktury ze sklepu do wFirma.pl.

 

Zaktualizowano 5 kwietnia 2024

Czy ten artykuł był pomocny?

Related Articles