Pokaż więcej...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Progi rabatowe – instrukcja.

Progi rabatowe to mechanizm, który pozwala na ustalenie globalnej zniżki dla klientów, którzy dokonali w sklepie zakupów powyżej określonej kwoty. Taka zniżka jest przyznawana zawsze i dla każdego. Udzielana jest pod koniec procesu zamawiania produktów.

Jak utworzyć progi rabatowe?

  1. W menu Marketing kliknij Rabaty >Progi rabatowe.

  2. Kliknij Dodaj.
  3. Wprowadź wartość progu netto oraz procentowy rabat po osiągnięciu  progu i kliknij Zapisz.

Możesz dodać wiele progów do Twojego sklepu. Sklep naliczy wartość najwyższego, osiągniętego progu przez łączną wartość zamówienia.

Rabaty naliczane są od momentu przejścia z koszyka do potwierdzenia zamówienia. Powodują obniżenie ceny kolejnych przedmiotów w zamówieniu o zadany procent.

Zaktualizowano 28 sierpnia 2023

Czy ten artykuł był pomocny?

Related Articles