1. Home
  2. Sklep internetowy sStore
  3. Konfiguracja - ustawienia
  4. Wysyłka - dostawa
  5. Jak zintegrować sklep sStore z Trustisto w celu automatyzacji marketingu?
  1. Home
  2. Sklep internetowy sStore
  3. Narzędzia
  4. Narzędzia webmastera
  5. Jak zintegrować sklep sStore z Trustisto w celu automatyzacji marketingu?
  1. Home
  2. Sklep internetowy sStore
  3. Marketing
  4. Jak zintegrować sklep sStore z Trustisto w celu automatyzacji marketingu?
  1. Home
  2. Sklep internetowy sStore
  3. Konfiguracja - ustawienia
  4. Integracje
  5. Jak zintegrować sklep sStore z Trustisto w celu automatyzacji marketingu?

Pokaż więcej...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Jak zintegrować sklep sStore z Trustisto w celu automatyzacji marketingu?

Co to jest Trustisto?

Trustisto to narzędzie automatyzacji marketingu dla platform e-commerce, w tym dla sklepów sStore. Jego celem jest optymalizacja procesu zakupowego za pomocą różnych funkcji, takich jak wyświetlanie aktualizacji w czasie rzeczywistym dotyczących działalności sklepu, tworzenie scenariuszy sprzedaży i informowanie o ważnych wydarzeniach.​

Trustisto to narzędzie do automatyzacji marketingu e-commerce, które wykorzystuje tzw. „social proof” (społeczny dowód słuszności), aby zwiększyć zaufanie klientów i widoczność sklepu. Oferuje różnorodne funkcje, takie jak wyświetlanie rzeczywistych aktualizacji dotyczących działalności sklepu, tworzenie scenariuszy sprzedaży, informowanie o promocjach i wydarzeniach, a także narzędzia do odzyskiwania porzuconych koszyków zakupowych i segmentacji e-mail marketingu.

Jak zintegrować sklep internetowy sStore z Trustisto?

Krok 1 – Kod główny

Aby zintegrować sklep na platformie Sstore z Trustisto należy zalogować się do panelu swojego sklepu, a następnie wybrać z górnego menu kolejno opcje Narzędzia > Narzędzia webmastera > dodatkowy kod JavaScript w sekcji HEAD.

Następnie w polu tekstowym należy wkleić następujący kod zastępując jednocześnie frazę ###-TWÓJ-KOD-STRONY-### (w 8 linijce) własnym kodem strony.

Kod strony?

Zobacz jak znaleźć Twój kod strony: Przeczytaj ten artykuł.

<script>

(function(a,b,c,d,e,f,g,h,i){

h=a.SPT={u:d},a.SP={init:function(a,b){h.ai=a;h.cb=b},

go:function(){(h.eq=h.eq||[]).push(arguments)}},

g=b.getElementsByTagName(c)[0],f=b.createElement(c),

f.async=1,f.src=”//js”+d+e,i=g.parentNode.insertBefore(f,g)

})(window,document,”script”,”.trustisto.com”,”/socialproof.js”);

SP.init(„###-TWÓJ-KOD-STRONY-###”);

var path = document.location.pathname;

if (path == '/’) {

SP.go(’startPage’);

} else if (path == '/checkout_confirmation.php’) {

SP.go(’basketPage’);

SP.go(’ev’, '$SP.platforms.sstore.saveOrderDetails’);

} else if (path == '/checkout_success.php’) {

SP.go(’thankYouPage’);

SP.go(’ev’, '$SP.platforms.sstore.callNewBuy’);

}

</script>

 

Jeśli w polu tekstowym jest już jakiś kod, wklej kod Trustisto poniżej tego, który tam już jest.

Wklejony kod z przykładowym kodem witryny powinien wyglądać następująco:

 

Zamień ###-KOD-WITRYNY-### na odpowiednia wartość!

Zobacz jak znaleźć Twój kod witryny. Przeczytaj ten artykuł.

Krok 2 – Kod produktowy

Następnie przechodzimy do zakładki Dodatkowy kod na karcie produktu i wklejamy bez żadnej zmiany poniższy kod. Jeśli w polu tekstowym jest już jakiś kod, wklej ten kod poniżej tego który tam już jest.

<script>

SP.go(’productPage’, {

productId: „$SP.platforms.sstore.getProductId”,

product: „$SP.platforms.sstore.getProductName”,

link: „$SP.platforms.sstore.getProductUrl”,

image: „$SP.platforms.sstore.getProductImageUrl”

});

</script>

 

 

Krok 3 – Kod zamówienia

Ostatni krok to wklejenie kodu zamówienia. Przechodzimy do zakładki Dodatkowy kod w koszyku i wklejamy bez żadnej zmiany poniższy kod. Jeśli w polu tekstowym jest już jakiś kod, wklej powyższy kod poniżej tego który tam już jest.

<script>

SP.go(’ev’, '$SP.platforms.sstore.saveCart’);

</script>

Wklejony kod powinien wyglądać następująco:

Krok 4 – Treść powiadomień

Platforma e-commerce sStore nie umożliwia przekazania do Trustisto imion oraz miejscowości osób kupujących w Państwa sklepie. Dlatego zaleca się modyfikację standardowych powiadomień.

Logujemy się do Panelu Trustisto, następnie w zakładce Powiadomienia wybieramy swój sklep i modyfikujemy treść powiadomień:

* OSTATNI ZAKUP OGLĄDANEGO PRODUKTU

* OSTATNIE ZAKUPY PRODUKTÓW

Zmieniamy treść powiadomień  odpowiednio z:

{{firstname}} ({{city}}) kupił właśnie <a href=”{{link}}”>{{product}}</a>.

{{firstname}} ({{city}}) {{kupil}} właśnie ten produkt.

na

Ktoś kupił właśnie <a href=”{{link}}”>{{product}}</a>.

Ktoś kupił właśnie ten produkt.

Następnie klikamy Zapisz i publikujemy zmiany przyciskiem Opublikuj zmiany

Gratulacje!

To całość integracji! Od tego momentu powiadomienia powinny wyświetlać się w Twoim sklepie internetowym.

Kiedy zobaczę pierwsze powiadomienie?

Pierwsze powiadomienie o zakupie pojawi się po złożeniu kolejnego zamówienia w Twoim e-sklepie. Historyczne zamówienia (sprzed integracji) nie są wspierane. Powiadomienia o ilości osób oglądających dany produkt wyświetlają się od razu, pod warunkiem, że na stronie są minimum 2 osoby (domyślna konfiguracja).

Nadal nie widzę powiadomień!

Jeśli nie widzisz powiadomień, a w Twoim sklepie złożono nowe zamówienia, to sprawdź ten artykuł. Najwyraźniej jest błąd w konfiguracji lub instalacji Twojej strony.

 

Masz problem z integracją? Przekaż zrobienie tego profesjonalistom. zamów usługę.

Masz trudności z integracją swojego sklepu internetowego z platformą Trustisto lub inną platformą marketingową?
Nie martw się, jest na to rozwiązanie!
Zleć to zadanie profesjonalistom z eBiznes.pl. Nasz zespół specjalistów zadba o wszystko od A do Z, zapewniając sprawną i efektywną integrację z Trustisto. To idealne rozwiązanie, aby zoptymalizować działania marketingowe Twojego sklepu i maksymalizować jego potencjał. Sprawdź naszą ofertę i zamów usługę już teraz na eBiznes.pl.
Niech Twój marketing pracuje za Ciebie, efektywnie i bez problemów!

 

Masz dodatkowe pytania? Napisz do nas.

 

Zaktualizowano 13 marca 2024

Czy ten artykuł był pomocny?

Related Articles