W tej części panelu administracyjnego zarządzasz produktami, które wyświetlane są na stronie sklepu w boxie „Polecamy” lub „Produkty polecane”. Box ten możesz włączyć i umieścić w odpowiednim miejscu za pomocą modułu zarządzania układem graficznym sklepu (menu Wygląd i treść >Wygląd >Układ).
Jak włączyć boks Polecane produkty?
Aby włączyć wyświetlanie polecanych produktów na stronie Twojego sklepu:
- Przejdź do Wygląd i treść > Wygląd > Układ strony – moduły.
- Zaznacz boks Produkty polecane, a następnie ustal jego pozycję, przeciągając go w górę lub w dół za pomocą strzałek.
- Kliknij Zapisz. Polecane produkty pojawią się na stronie sklepu.
Jak dodać produkt do produktów polecanych?
Aby jakiś produkt wyświetlał się w boxie „Produkty polecane”, należy:
- Odszukać go na liście produktów w panelu sklepu i kliknąć przy nim ikonę Dodaj do produktów polecanych (gwiazdkę).
-
2. Określ datę, do upłynięcia której produkt ma być wyświetlany w boksie Produkty polecane. Produkt pojawi się na liście w module Produkty polecane i w boksie na stronie sklepu.
Jak edytować produkty polecane?
Jeżeli chcesz wyłączyć wyświetlanie produktu w boksie na stronie sklepu, kliknij ikonę Wyłącz w kolumnie Aktywność.
Aby ponownie włączyć wyświetlanie produktu na stronie sklepu, kliknij ikonę Włącz w kolumnie Aktywność.
Jeżeli chcesz zmienić termin wyświetlania produktu w boksie na stronie sklepu, kliknij ikonę Edytuj w kolumnie Akcja, a następnie zmień datę w wyświetlonym oknie.
Jeżeli chcesz usunąć produkt z listy produktów polecanych, kliknij Edytuj w kolumnie Akcja, a następnie Usuń w nowo otwartym oknie.