Pokaż więcej...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Problem z połączeniem sklepu sStore z Baselinker?

Jeżeli podczas korzystania z integracji sklepu z Baselinker napotkasz na problem z połączeniem, w pierwszej kolejności sprawdź, czy sklep poprawnie łączy się z Baselinker. W tym celu zaloguj się do Baselinker, a następnie:

  1. Po lewej stronie w głównym menu Baselinker kliknij Integracje.
  2. Kliknij na integrację sklepu sStore lub OsComerce, aby wyświetlić szczegóły.
  3. W oknie konfiguracji kliknij przycisk Zapisz bez wprowadzania zmian.
  4. Jeżeli po dłuższym czasie oczekiwania na połączenie zobaczysz komunikat
    HTTP status code: 0
    Error: Connection timed out after 30001 milliseconds, należy sprawdzić, czy adresy IP
    18.194.204.155
    51.77.52.107
    3.74.135.112, nie są blokowane.Sprawdź również mode security oraz ustawienia whitelist w CloudFlare.
  5. Ponownie spróbuj dodać integrację w Baselinker i zapisać ją. Jeżeli IP zacznie działać, zobaczysz komunikat o poprawnym nawiązaniu połączenia.
  6. Jeżeli nie wiesz, w jaki sposób sprawdzić adresy IP na swoim serwerze, lub nie masz dostępu do panelu hostingu dla usług kupionych u nas, skontaktuj się z nami.
Zaktualizowano 13 marca 2024

Czy ten artykuł był pomocny?

Related Articles