Jeżeli podczas korzystania z integracji sklepu z Baselinker napotkasz na problem z połączeniem, w pierwszej kolejności sprawdź, czy sklep poprawnie łączy się z Baselinker. W tym celu zaloguj się do Baselinker, a następnie:
- Po lewej stronie w głównym menu Baselinker kliknij Integracje.
- Kliknij na integrację sklepu sStore lub OsComerce, aby wyświetlić szczegóły.
- W oknie konfiguracji kliknij przycisk Zapisz bez wprowadzania zmian.
- Jeżeli po dłuższym czasie oczekiwania na połączenie zobaczysz komunikat
HTTP status code: 0
Error: Connection timed out after 30001 milliseconds, należy sprawdzić, czy adresy IP
18.194.204.155
51.77.52.107
3.74.135.112, nie są blokowane.Sprawdź również mode security oraz ustawienia whitelist w CloudFlare. - Ponownie spróbuj dodać integrację w Baselinker i zapisać ją. Jeżeli IP zacznie działać, zobaczysz komunikat o poprawnym nawiązaniu połączenia.
- Jeżeli nie wiesz, w jaki sposób sprawdzić adresy IP na swoim serwerze, lub nie masz dostępu do panelu hostingu dla usług kupionych u nas, skontaktuj się z nami.