1. Home
  2. Sklep internetowy sStore
  3. Konfiguracja - ustawienia
  4. Wysyłka - dostawa
  5. Jak tworzyć i zmieniać treści e-maili wysyłanych przez sklep sStore do klientów?
  1. Home
  2. Sklep internetowy sStore
  3. Wygląd i treść
  4. Jak tworzyć i zmieniać treści e-maili wysyłanych przez sklep sStore do klientów?

Pokaż więcej...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Jak tworzyć i zmieniać treści e-maili wysyłanych przez sklep sStore do klientów?

Sklep na platformie sStore wysyła automatyczne wiadomości e-mail do klientów, informując ich o różnych zdarzeniach, takich jak reset lub zmiana hasła, złożenie lub aktualizacja zamówienia, powiadomienie o dostępności obserwowanego produktu itd.

Jak zarządzać szablonami e-mail w sklepie?

Aby zarządzać szablonami e-mail wysyłanych do klientów, w tym zmieniać ich treść oraz tłumaczyć na różne języki, zaloguj się do panelu administratora sklepu, a następnie:

  1. Przejdź do menu Wygląd i treść > Szablony e-mail.
  2. Odszukaj na liście szablon, którego treść lub tłumaczenie chcesz zmienić, a następnie kliknij przy nim przycisk Edytuj.
  3. Edytuj treść szablonu, zwracając uwagę na znaczniki umieszczane pomiędzy znakami #, takie jak #NUMER_ZAMOWIENIA#, #KOMENTARZ_ZAMOWIENIA# itd. Każda z tych zmiennych będzie zastępowana odpowiednią treścią.
  4. Lista podpowiedzi zmiennych do użycia w treści szablonu znajduje się pod oknem edycji. Aby zakończyć, kliknij przycisk Zapisz i wróć do listy.

Jak stworzyć indywidualny szablon e-mail dla statusu zamówienia?

Sklep standardowo przesyła e-mail z pozycji Aktualizacja zamówienia w momencie, gdy zmienisz jego status. Jeżeli jednak treści e-maili dla konkretnych statusów zamówień mają się wyróżniać, możesz utworzyć indywidualne treści dla każdego statusu osobno. W przypadku braku treści dla jakiegoś statusu zamówienia, zostanie wysłana treść z szablonu Aktualizacja  zamówienia. Aby zmienić treść e-maila dla konkretnego statusu zamówienia:

  1. Przejdź do Wygląd i treść > Szablony e-mail.
  2. Przewiń listę szablonów na sam dół i rozwiń sekcję SZABLONY DLA STATUSÓW ZAMÓWIEŃ.

  3. Przejdź do edycji treści dla wybranego statusu, włącz go i utwórz dla niego indywidualną treść. W poniższym przykładzie przedstawiono edycję treści dla statusu Wysłane.
  4. Kliknij Zapisz i wróć do listy, aby zapisać zmiany w treści.

Uwagi końcowe

Jeżeli sprzedajesz na Allegro i otrzymasz upomnienie od Allegro o wysyłaniu wiadomości do klientów Allegro z poziomu Twojego sklepu upewnij się, że statusy Nowe zamówienie Allegro oraz Przetwarzanie Allegro są wyłączone.

Aby sklep mógł prawidłowo informować klientów o wszelkich zdarzeniach, musisz mieć prawidłowo skonfigurowane wysyłanie wiadomości e-mail przez sklep w menu Konfiguracja > Ustawienia podstawowe > E-mail. 

Zaktualizowano 8 kwietnia 2024

Czy ten artykuł był pomocny?

Related Articles