Pokaż więcej...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Orlen Paczka – Instrukcja

Dzięki integracji sklepów internetowych z systemem Orlen paczka, Twoi klienci będą mogli w łatwy i wygodny sposób zamawiać dostawę zakupionych produktów do najbliższego kiosku Orlen.

UWAGA!
Niniejsza instrukcja dotyczy integracji z serwisem ORLEN Paczka dostępnym pod adresem
https://nadaj.orlenpaczka.pl/logowanie.
Dostępny jest również serwis dla kont biznesowych – Manager Przesyłek (WebTrucker) – pod adresem
https://manager.orlenpaczka.pl/Default.aspx.
Oba serwisy są niezależne, korzystają z różnych API, innych danych do logowania i odrębnej numeracji przesyłek; przesyłki utworzone w jednym systemie nie będą widoczne w drugim.

Rejestracja w systemie Orlen paczka

  1. Zarejestruj się na stronie Usługi
  2. Jeśli już posiadasz konto, możesz przystąpić do jego integracji ze swoim sklepem.

Dodawanie Orlen paczka do sklepu

  1. W panelu administracyjnym sklepu przejdź do menu Konfiguracja > Sprzedaż > Wysyłka.

  2. Kliknij przycisk + w prawym górnym rogu strony, a następnie wpisz nazwę modułu, a z rozwijalnej listy Systemy zintegrowane wybierz Orlenpaczka i kliknij Zapisz.

  3. Ponownie przejdź do edycji dodanego modułu i uzupełnij dodatkowe pola, takie jak zależności ceny od ilości lub wagi. W przypadku Orlen paczki możesz wybrać, czy moduł ma objąć wszystkie gabaryty paczek, czy tylko wybrane.
  4. Wybierz, czy integracja jest z kontem produkcyjnym, czy testowym, a następnie wprowadź login, hasło i numer telefonu, jakimi logujesz się na stronie Orlen paczka.
  5. Wklej token do map Orlen Paczka, który otrzymasz od swojego opiekuna.
  6. Kliknij Zapisz, aby moduł dostawy Orlen Paczka był dostępny w Twoim sklepie.
Zaktualizowano 19 sierpnia 2025

Czy ten artykuł był pomocny?

Related Articles