Dzięki integracji sklepów internetowych z systemem Orlen paczka, Twoi klienci będą mogli w łatwy i wygodny sposób zamawiać dostawę zakupionych produktów do najbliższego kiosku Orlen.
UWAGA!
Niniejsza instrukcja dotyczy integracji z serwisem ORLEN Paczka dostępnym pod adresem
https://nadaj.orlenpaczka.pl/logowanie.
Dostępny jest również serwis dla kont biznesowych – Manager Przesyłek (WebTrucker) – pod adresem
https://manager.orlenpaczka.pl/Default.aspx.
Oba serwisy są niezależne, korzystają z różnych API, innych danych do logowania i odrębnej numeracji przesyłek; przesyłki utworzone w jednym systemie nie będą widoczne w drugim.
Rejestracja w systemie Orlen paczka
- Zarejestruj się na stronie Usługi

- Jeśli już posiadasz konto, możesz przystąpić do jego integracji ze swoim sklepem.
Dodawanie Orlen paczka do sklepu
- W panelu administracyjnym sklepu przejdź do menu Konfiguracja > Sprzedaż > Wysyłka.

- Kliknij przycisk + w prawym górnym rogu strony, a następnie wpisz nazwę modułu, a z rozwijalnej listy Systemy zintegrowane wybierz Orlenpaczka i kliknij Zapisz.


- Ponownie przejdź do edycji dodanego modułu i uzupełnij dodatkowe pola, takie jak zależności ceny od ilości lub wagi. W przypadku Orlen paczki możesz wybrać, czy moduł ma objąć wszystkie gabaryty paczek, czy tylko wybrane.

- Wybierz, czy integracja jest z kontem produkcyjnym, czy testowym, a następnie wprowadź login, hasło i numer telefonu, jakimi logujesz się na stronie Orlen paczka.

- Wklej token do map Orlen Paczka, który otrzymasz od swojego opiekuna.

- Kliknij Zapisz, aby moduł dostawy Orlen Paczka był dostępny w Twoim sklepie.