Twój sklep internetowy posiada możliwość integracji z usługą Poczty Polskiej o nazwie E-przesyłka. Dzięki temu klient, który wybierze tę formę dostawy, będzie mógł odebrać paczkę w jednym z punktów pocztowych, a o nadejściu przesyłki zostanie powiadomiony SMS-em.
Jak zintegrować sklep z Enadawcą?
Aby zintegrować swój sklep internetowy z Pocztą Polską:
- Załóż konto użytkownika przy pomocy formularza rejestracyjnego znajdującego się na stronie https://e-nadawca.poczta-polska.pl ».
- W panelu administratora sklepu przejdź do menu Konfiguracja > Sprzedaż > Wysyłka.
- Utwórz nowy moduł wysyłki klikając przycisk Dodaj.
- Wpisz nazwę dla modułu, a następnie wybierz system zintegrowany Poczta Polska.
- Uzupełnij dodatkowe pola przeznaczone dla API Poczty Polskiej.
- Użytkownik (login)
Nazwa użytkownika w E-nadawcy. - Hasło (password)
Hasło do konta użytkownika E-nadawcy
Jak nadać paczkę z poziomu zamówienia?
Jeżeli klient Twojego sklepu podczas składania zamówienia wybrał Pocztę Polską w koszyku, możesz nadać przesyłkę bezpośrednio z poziomu zamówienia w panelu administracyjnym sklepu. Aby to zrobić:
- Przejdź do menu Klienci i zamówienia > Zamówienia.
- Znajdź zamówienie i przejdź do jego edycji.
- Przejdź na zakładkę Wysyłka i kliknij przycisk Edytuj, aby uzupełnić datę nadania przesyłki, gdyby nie stało się to automatycznie.
- W dolnej części okna możesz nadać przesyłkę, wydrukować etykiety lub wezwać kuriera.
- Wysyłka paczki Kieruje do strony, na której konfiguruje się opcje związane z dostawą (urząd pocztowy, powiadomienia itp.
- Wydruk nalepek
Generuje plik z gotowymi nalepkami na przesyłkę - Wydruk „Książka nadawcza”
Tworzy szczegółowy wpis dot. przesyłki, który możesz umieścić w książce nadawczej swojej firmy - Wydruk „Poczta firmowa”
Generuje dokument z zestawieniem przesyłek przekazywanych do przewozu w ramach usługi POCZTA FIRMOWA.