1. Home
  2. Sklep internetowy sStore
  3. Konfiguracja - ustawienia
  4. Wysyłka - dostawa
  5. Jak poprawnie skonfigurować pocztę WP aby sklep wysyłał e-maile za jej pomocą?
  1. Home
  2. Poczta email
  3. Jak poprawnie skonfigurować pocztę WP aby sklep wysyłał e-maile za jej pomocą?

Pokaż więcej...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Jak poprawnie skonfigurować pocztę WP aby sklep wysyłał e-maile za jej pomocą?

W sklepach na oprogramowaniu sStore możesz wysyłać wiadomości do swoich klientów za pomocą dowolnej skrzynki, w tym ze skrzynki od wp.pl. Należy jednak pamiętać o tym, że obecnie coraz więcej skrzynek ma dostępne zabezpieczenia, które uniemożliwiają dostęp do poczty przy pomocy nieoficjalnych programów pocztowych. Jeżeli w sklepie internetowym wprowadziłeś poprawne dane konfiguracyjne SMTP, może się okazać, że  wysyłanie poczty nadal nie będzie możliwe.

Jak ustawić obsługę POP3 i SMTP w poczcie WP?

Aby sklep mógł wysyłać wiadomości za pomocą poczty wp poprzez protokół SMTP, należy go najpierw włączyć w ustawieniach poczty WP. Aby to zrobić:

  1. Wejdź na poczta.wp.pl i zaloguj się do swojej poczty.
  2. Kliknij na swój awatar w prawym górnym rogu poczty WP, a następnie z menu wybierz Opcje.

  3. Przewiń stronę do sekcji Programy pocztowe, a następnie włącz obsługę POP3 oraz IMAP.
  4. Wróć do sklepu, a następnie przejdź do Konfiguracja > Ustawienia podstawowe > E-mail.
  5. Kliknij kopertę przy pozycji Wyślij wiadomość testową. Jeśli konfiguracja jest poprawna, otrzymasz komunikat o pomyślnym wysłaniu wiadomości.
Zaktualizowano 12 kwietnia 2024

Czy ten artykuł był pomocny?

Related Articles