1. Home
  2. Sklep internetowy sStore
  3. Wygląd i treść
  4. Jak dodać pop-up Zamawiam rozmowę w sklepie sStore?

Pokaż więcej...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Jak dodać pop-up Zamawiam rozmowę w sklepie sStore?

Moduł z oknem pop-up „Zamawiam rozmowę” – pokaże się klientowi sklepu internetowego w czasie gdy Twoi pracownicy są online, a także umożliwi zostawienie numeru telefonu, gdy są offline, a wtedy masz możliwość oddzwonienia do klienta w godzinach pracy sklepu.

 

Jak włączyć moduł Zamawiam  rozmowę w sklepie?

Aby włączyć moduł, zaloguj się do panelu administratora Twojego sklepu, a nstępnie:

  1. Przejdź do Wygląd i treść > Okna Pop-up > Okno zamawiam rozmowę.
  2. Zaznacz opcję Pokaż okno, aby je uaktywnić.
  3. Określ godziny pracy sklepu oraz zaznacz, czy sklep ma wyświetlać możliwość zamawiania rozmów również w weekendy.
  4. Wpisz treść komunikatów powitalnych, odpowiednio dla pracy online i gdy pracownicy są offline. Jeżeli prowadzisz sklep wielojęzyczny, podaj treści komunikatów również dla dodatkowych języków. Za pomocą narzędzi edytora możesz również formatować komunikaty.
Zaktualizowano 10 kwietnia 2024

Czy ten artykuł był pomocny?

Related Articles