1. Home
  2. Sklep internetowy sStore
  3. Konfiguracja - ustawienia
  4. Wysyłka - dostawa
  5. Jak dodać link śledzenia przesyłek do sklepu internetowego sStore?

Pokaż więcej...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Jak dodać link śledzenia przesyłek do sklepu internetowego sStore?

Niemal każdy przewoźnik zintegrowany ze sklepami internetowymi oferuje w swoich usługach śledzenie przesyłki. Dzięki takiemu rozwiązaniu dowiesz się, gdzie obecnie znajduje się Twoja paczka, a także poznasz przewidywany termin jej dostarczenia. Sklepy działające na platformie sStore mogą wysyłać do klientów e-maile z linkami do śledzenia przesyłek, dzięki czemu po nadaniu paczki zostanie wysłana informacja o jej śledzeniu.

Uwaga!!!
W linku śledzenia znajduje się numer nadania. Zastąp go zmienną $nr_wysylki$. Dzięki temu sklep automatycznie uzupełni linki wysyłane do klientów odpowiednim numerem i link będzie prowadzić do monitorowania konkretnej przesyłki.

Aby dodać numer śledzenia przesyłki:

  1. Przejdź do menu Konfiguracja > Sprzedaż > Wysyłka,
  2. Przejdź do edycji modułu wysyłki, klikając w przycisk edycji na liście.
  3. W edycji wybranego modułu przejdź do pola Link śledzenia przesyłki.
  4. Wklej adres URL, na przykład w przypadku DPD: https://tracktrace.dpd.com.pl/parcelDetails?p1=$nr_wysylki$. Pamiętaj, aby numer nadania paczki zastąpić zmienną $nr_wysylki$.
  5. Kliknij Zapisz. 

Od teraz, gdy w zamówieniu wkleisz numer przesyłki lub zostanie on dodany automatycznie po nadaniu przesyłki przez system zintegrowany, na przykład DPD, klient będzie mógł śledzić paczkę z poziomu linka dostępnego w szczegółach zamówienia.

 

 

Zaktualizowano 11 kwietnia 2024

Czy ten artykuł był pomocny?

Related Articles