Pokaż więcej...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Apaczka – instrukcja

Apaczka.pl jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się operatorów logistycznych w Polsce. Od wielu lat świadczy usługi dla małych i średnich firm, pomagając obniżyć koszty usług logistycznych bez rezygnowania z najwyższej jakości usług. Firma obecnie obsługuje ponad dziewięć tysięcy firm w Polsce i na świecie.

Jak zacząć?

Jeżeli chcesz nawiązać współpracę z firmą, proszę zarejestruj się na stronie – Rejestracja.
Do pełnej aktywacji konta na platformie Apaczka koniecznym jest przesłanie na adres Firmy Apaczka podpisanej „Umowy o świadczenie usług”. Umowa musi być dostarczona w dwóch egzemplarzach (jeden egzemplarz zostanie do Państwa odesłany).

Jak dodać moduł Apaczka w sklepie?

W tym celu przejdź do Konfiguracja > Sprzedaż > Wysyłka i wybierz przycisk Dodaj moduł (niebieski plusik u góry, po prawej stronie).
Potem wybierz z systemów zintegrowanych moduł apaczka.pl i uzupełnij wszystkie dane.

Po zapisaniu danych podstawowych, takich jak system zintegrowany oraz przedziały wagowe, należy ponownie przejść do edycji modułu Apaczka. Wówczas pojawią się dodatkowe opcje, takie jak wybór przewoźnika w ramach skonfigurowanego dostawcy oraz pola do wpisania tokena.

Pamiętaj również, aby uzupełnić pola

AppID – Klucz użytkownika do Apaczka Webservice API oraz  AppSecret – Klucz użytkownika do Apaczka Webservice API.

Nie wiesz, jak znaleźć klucz API i App Secret?

Zaloguj się do panelu Apaczka, a następnie w menu po lewej stronie kliknij pozycję WebApi.

Zaktualizowano 13 marca 2024

Czy ten artykuł był pomocny?

Related Articles