Moduł z oknem pop-up „Zamawiam rozmowę” – pokaże się klientowi sklepu internetowego w czasie gdy Twoi pracownicy są online, a także umożliwi zostawienie numeru telefonu, gdy są offline, a wtedy masz możliwość oddzwonienia do klienta w godzinach pracy sklepu.
Jak włączyć moduł Zamawiam rozmowę w sklepie?
Aby włączyć moduł, zaloguj się do panelu administratora Twojego sklepu, a nstępnie:
- Przejdź do Wygląd i treść > Okna Pop-up > Okno zamawiam rozmowę.
- Zaznacz opcję Pokaż okno, aby je uaktywnić.
- Określ godziny pracy sklepu oraz zaznacz, czy sklep ma wyświetlać możliwość zamawiania rozmów również w weekendy.
- Wpisz treść komunikatów powitalnych, odpowiednio dla pracy online i gdy pracownicy są offline. Jeżeli prowadzisz sklep wielojęzyczny, podaj treści komunikatów również dla dodatkowych języków. Za pomocą narzędzi edytora możesz również formatować komunikaty.