Jeżeli w sklepie internetowym oferujesz produkty na miarę, z indywidualnym logo klienta lub czas realizacji zamówień jest bardzo długi ze względu na fakt, iż produkt tworzysz na zamówienie klienta, możesz taką informację umieścić na karcie produktu w Twoim sklepie. Odpowiednia informacja pojawi się w miejscu przeznaczonym na pokazywanie przewidywanego czasu wysyłki.
Dodawanie informacji o produkcie na zamówienie
Aby dodać informację, że sprzedawany produkt jest na zamówienie:
- Przejdź do menu Produkty i kategorie > Lista produktów i kategorii.
- Przejdź do edycji produktu, wskazując przy nim ikonę zębatego koła, a następnie klikając Edytuj.
- Przejdź na zakładkę Magazyn.
- Z rozwijalnej listy Wysyłka wybierz odpowiedni termin realizacji z dopiskiem Produkt na zamówienie.
- Kliknij Zapisz i wróć do listy, a następnie przejdź na stronę produktu, aby zobaczyć rezultat.
Dlaczego nie widać informacji o czasie wysyłki na karcie produktu?
W zależności od konfiguracji Twojego sklepu internetowego na platformie sStore, informacja o czasie wysyłki może nie być widoczna, co w konsekwencji uniemożliwia pokazywanie informacji o produkcie na zamówienie. Aby włączyć pokazywanie czasu wysyłki: