1. Home
  2. Sklep internetowy sStore
  3. Produkty i kategorie
  4. Lista produktów i kategorii
  5. Czy w sklepie sStore można sprzedawać muzykę, filmy i programy?

Pokaż więcej...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Czy w sklepie sStore można sprzedawać muzykę, filmy i programy?

Tak. W sklepach na oprogramowaniu sklepu sStore możliwa jest sprzedaż plików cyfrowych, muzyki, filmów, programów i gier a także innych produktów cyfrowych. Po dokonaniu zakupu pliku, klienci Twojego sklepu będą mogli go pobrać przez określony czas z poziomu panelu klienta lub za pomocą linka wysłanego w e-mailu po zmianie statusu zamówienia.

Dodawanie produktu cyfrowego do sklepu.

Produkty cyfrowe dodawane do Twojego sklepu są przechowywane na serwerze sklepu. Należy tu wziąć pod uwagę ograniczenie limitu pojemności serwera, jeśli będziesz sprzedawał wiele plików lub będą one bardzo duże. Jeżeli podczas dodawania produktów cyfrowych zauważysz, że brakuje miejsca w ramach wybranego pakietu, możesz przejść na wyższy abonament zgodnie z naszą ofertą. Aby wstawić plik cyfrowy do produktu:

  1. Przejdź do menu Produkty i kategorie > Lista produktów i kategorii.
  2. Rozpocznij dodawanie nowego produktu lub edytuj istniejący produkt na karcie Dane podstawowe. 
  3. Przewiń stronę do sekcji Produkt do ściągnięcia i rozwiń ją.
  4. Wgraj odpowiedni plik produktu, a następnie określ liczbę dni, przez jaką plik będzie dostępny po zakupie oraz maksymalną liczbę pobrań.
  5. Uzupełnij pozostałe parametry produktu, takie jak opis i zdjęcie.
  6. W przypadku  produktu cyfrowego podanie wagi i tak jest konieczne. W tym przypadku wystarczy podać wagę zerową.
  7. W zakładce Magazyn jako ilość ustaw Nieokreślona.
  8. Kliknij Zapisz i wróć do listy.

Od tej pory Twoi klienci będą mogli kupić produkt cyfrowy w Twoim sklepie.

Udostępnianie zakupionego pliku.

Aby klient mógł pobrać zakupiony plik, musisz ustawić odpowiedni status download w statusach zamówień. Aby to zrobić:

  1. Przejdź do menu Klienci i zamówienia > Zamówienia.
  2. Nad listą zamówień wskaż ikonę zębatego koła i kliknij pozycję Statusy zamówień.
  3. Wejdź w edycję tych statusów zamówień, które mają umożliwić pobieranie pliku i włącz w nich status download.
  4. W edytowanym statusie zaznacz pole Pozwól pobrać sprzedawane oprogramowanie przy tym statusie zamówienia i kliknij Aktualizuj.

Pobieranie zakupionego pliku przez klienta.

Gdy podczas realizacji zamówienia zmienisz jego status na którykolwiek z tych, który pozwala na pobieranie pliku, klient będzie mógł pobrać plik logując się do sklepu i przechodząc do menu Panel klienta > Moje zamówienia.

Zaktualizowano 10 kwietnia 2024

Czy ten artykuł był pomocny?

Related Articles