1. Home
  2. Sklep internetowy sStore
  3. Produkty i kategorie
  4. Lista produktów i kategorii
  5. Jak w sklepach sStore dodać gwarancję lub instrukcję do produktu?

Pokaż więcej...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Jak w sklepach sStore dodać gwarancję lub instrukcję do produktu?

Podczas edycji produktu możesz umieszczać nie tylko dane podstawowe o produkcie w opisie, ale również dodać zakładkę z dodatkowymi informacjami o produkcie lub pliki do pobrania. Dzięki tym możliwościom możesz do produktu dodać między innymi kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi, lub inne ważne dokumenty do pobrania związane z produktem.

Dodawanie załącznika do produktu

Aby dodać załącznik do produktu, na przykład w formacie PDF, musisz go wgrać do produktu w sklepie. Aby to zrobić:

  1. Przejdź do edycji produktu, klikając przy nim opcję Edytuj.
  2. Przejdź na zakładkę Załącznik.
  3. Wgraj plik i dodaj opis. Pamiętaj też o zaznaczeniu opcji Pokaż na stronie produktu w sklepie.
  4. Kliknij Zapisz i przejdź na stronę produktu w sklepie, aby zobaczyć rezultat.

Umieszczanie dodatkowej zakładki na stronie produktu.

Drugą możliwością jest dodanie dodatkowych informacji w osobnej zakładce, która może mieć dowolny tytuł, jak na przykład informacja o gwarancji. Aby dodać taką zakładkę:

  1. Przejdź do edycji produktu, klikając przy nim zębate koło, a następnie przycisk Edytuj.
  2. Przejdź na kartę Dodatkowa zakładka.
  3. Wpisz odpowiedni tytuł zakładki i stwórz dla niej treść tak samo, jak robisz to w przypadku dodawania opisu produktu.
  4. Kliknij Zapisz i wróć do listy, a następnie przejdź do produktu w sklepie, aby zobaczyć rezultat.
Zaktualizowano 10 kwietnia 2024

Czy ten artykuł był pomocny?

Related Articles