1. Home
  2. Sklep internetowy sStore
  3. Konfiguracja - ustawienia
  4. Jak wyłączyć przycisk czatu w panelu administracyjnym sklepu sStore?

Pokaż więcej...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Jak wyłączyć przycisk czatu w panelu administracyjnym sklepu sStore?

Jak wyłączyć przycisk czatu w panelu sklepu.

Aby wyłączyć czat bota, w panelu administracyjnym sklepu w prawym, górnym rogu kliknij przycisk z trzema suwakami, który otwiera narzędzia do zmiany wyglądu panelu administratora.

W widocznym zasobniku kliknij przełącznik Chat bot w panelu. Ikonka przełącznika musi być po lewej stronie i być pusta w środku.

Po zmianie ustawienia, ikonka czatu zniknie lub pojawi się dopiero po przeładowaniu strony panelu administratora sklepu lub po przejściu do jakiejkolwiek innej zakładki panelu, na przykład gdy wyjdziesz z obsługi zamówienia na pulpit sklepu.

Uwaga

Jeżeli wyłączysz czat tylko na komputerze, to nie będziesz go widzieć tylko w panelu administratora podczas korzystania z komputera. Jeżeli chcesz wyłączyć czat w panelu na telefonie, musisz tą samą operację przeprowadzić w przeglądarce na swoim telefonie.

Jednakże, pragniemy podkreślić, że ten przycisk stanowi wartościowe narzędzie, które umożliwia bezpośrednie zadawanie pytań naszemu chat botowi, Alexowi, od eBiznes.pl. Zachęcamy do utrzymania tej funkcji dla optymalizacji Twojego doświadczenia z zarządzaniem sklepem.

Zaktualizowano 18 lipca 2023

Czy ten artykuł był pomocny?

Related Articles