1. Home
  2. Domeny
  3. Weryfikacja adresu e-mail dla domenach internetowych globalnych

Weryfikacja adresu e-mail dla domenach internetowych globalnych

Od 2014 roku osoby lub firmy rejestrujące domeny internetowe globalne (np. .com, .net, .biz., .info, .org) zobowiązane są do potwierdzenia kontaktowego adresu e-mail, po wykonaniu określonych operacji na tej domenie. Wiadomość z prośbą o potwierdzenie adresu e-mail wysyłana jest do abonenta w sytuacji:
  • rejestracji nowej domeny www globalnej,
  • transferu domeny globalnej do innego rejestratora,
  • zmiany danych abonenta (np. adresu e-mail w ramach wykonanej cesji domeny).

 

Jeżeli wyżej wymienione operacje robiłeś za pomocą naszej firmy eBiznes.pl otrzymasz wiadomość e-mail wysyłaną z adresu do_not_reply@myorderbox.com, lub directi@consultingservice.pl. Wiadomość będzie wysłana na adres powiązany z Twoim kontem klienta, który podałeś/aś podczas rejestracji domeny.

Wiadomość z takim linkiem może być w języku angielskim, a zawarty w niej link należy potwierdzić w ciągu 5, 10 lub 13 dni od otrzymania wiadomości. Aby potwierdzić adres e-mail, należy kliknąć link, który znajduje się w treści otrzymanej wiadomości.

Weryfikacja domeny jest przeprowadzana wyłącznie dla nie zweryfikowanych adresów e-mail. Jeżeli więc na Twoim koncie w eBiznes.pl powiązanym z tym samym e-mailem posiadasz kilka domen globalnych, weryfikację e-maila wystarczy przeprowadzić tylko dla jednej z nich. Jeżeli Twój e-mail zostanie pomyślnie zweryfikowany, nie będziesz musiał/a tego robić przy rejestracji kolejnych domen globalnych, chyba że zmienisz swoje dane abonenta, na przykład poprzez cesję domen, wtedy należy ponownie zweryfikować e-mail.

 

Zaktualizowano 28 marca 2022

Czy ten artykuł był pomocny?