Pokaż więcej...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Subskrybenci: newsletter

Oprogramowanie sklepu sStore oferuje wbudowane narzędzia do efektywnego zarządzania procesem pozyskiwania adresów e-mail oraz wysyłki mailingu do subskrybentów. Ta standardowa funkcjonalność może być bardzo pomocna w budowaniu świadomości marki na początkowym etapie działalności sklepu. Warto zapoznać się z tymi możliwościami i rozpocząć ich wykorzystywanie. Dzięki temu możesz skutecznie budować bazę danych subskrybentów i regularnie komunikować się z nimi poprzez wysyłkę newsletterów, informując o nowościach, promocjach i ofertach specjalnych. Wykorzystanie narzędzi mailingowych pomoże w zwiększeniu świadomości marki, angażowaniu klientów i budowaniu trwałych relacji z subskrybentami Twojego sklepu internetowego.

Pamiętaj, że zakup w sklepie internetowym i podanie swoich danych nie oznacza automatycznej zgody na otrzymywanie wiadomości o charakterze marketingowym. Konsumentów chronią w tej kwestii odpowiednie przepisy, które wymagają wyraźnej zgody na tego typu komunikację. Dlatego zawsze pamiętaj, żeby wysyłać mailing jedynie do tych osób, które wyraziły na to wyraźne zainteresowanie.

Prawidłowo prowadzony newsletter może być bardzo skutecznym narzędziem w walce o klienta. Przestrzegając kilku istotnych zasad i kierując się odpowiednimi wskazówkami, możesz wykorzystać go w celu zdobycia zaufania i lojalności konsumentów. To z kolei przyniesie sukces Twojemu ebiznesowi! 💼💻🚀

 

Jak załączyć moduł zapisywania się do newslettera w sklepie internetowym?

Podstawowym aspektem rozwoju newslettera jest pozyskanie subskrybentów. Ważne jest, aby w regulaminie Twojego sklepu internetowego zawarta była informacja o udostępnianiu możliwości zapisu oraz wysyłania subskrybentom materiałów reklamowych. Po odpowiednim zadbaniu o to, można przejść do kolejnego kroku – technicznego umieszczenia modułu newslettera w e-sklepie.

Moduł newslettera możesz załączyć w bocznych boksach lub w stopce e-sklepu. Możesz także załączyć wyskakujące okno pop up, w którym użytkownik będzie mógł się zapisać na newsletter.

  • W panelu administracyjnym Twojego sklepu kliknij menu „Wygląd i treść” i wybierz pozycję „Wygląd”.
  • Następnie na karcie „ Układ strony – moduły” zaznacz moduł „newsletter” w lewej lub prawej kolumnie. Możesz też zaznaczyć na dole “newsletter w stopce “wtedy moduł newslettera pokaże się w dolnej części strony sklepu internetowego.

Teraz moduł newslettera będzie widoczny na stronie Twojego sklepu.

 


Od tej chwili osoby odwiedzające stronę Twojego sklepu będą mogły zapisywać się na listę subskrybentów. Możesz też dopisywać nowe adresy e-mail ręcznie.

Jak dodać ręcznie adres email do listy subskrybentów newslettera?


Aby ręcznie dopisać nowy adres e-mail do listy subskrybentów:

  • Kliknij w przycisk „Dodaj nowego”.

 

  • Następnie wpisz nowy adres e-mail w polu „Adres e-mail” na nowo otwartej stronie i kliknij przycisk „Aktualizuj”.

 

Jak wysyłać mailing lub newsletter, na przykład z kuponami rabatowymi?


Aby 
wysłać mailing lub newsletter możesz to zrobić bezpośrednio z listy subskrybentów, klikając w ikony listu po prawej stronie.

 

Tak samo możesz wysłać mailing lub newsletter, wybierając z górnego głównego menu pozycję Marketing a następnie Newsletter lub Mailing.

 

 

Jak dostarczyć mailing do subskrybentów sklepu, aby mieć pewność, że wiadomości dotrą do nich?

Pamiętaj, że standardowe serwery, na których znajdują się sklepy internetowe, mają ograniczenia dotyczące wysyłki poczty e-mail ze względów bezpieczeństwa i zapobiegania nadużywaniu. Wysyłanie dużej ilości wiadomości e-mail z jednego serwera może skutkować trafić na czarną listę.

Czarna lista to lista adresów e-mail, które zostały oznaczone jako nadawcy spamu lub niechcianej poczty elektronicznej. Organizacje i dostawcy usług e-maila korzystają z czarnych list w celu blokowania wiadomości od adresów znajdujących się na tej liście. Adresy e-mail na czarnej liście mają ograniczoną możliwość dostarczania wiadomości, a nawet mogą zostać całkowicie zablokowane.

Dlatego, aby uniknąć trafienia na czarną listę i zagwarantować wysoką skuteczność dostarczania wiadomości e-mail, warto rozważyć korzystanie z zewnętrznych serwisów, które posiadają specjalnie przystosowane serwery do masowej wysyłki e-maili – np. Freshmail. Takie usługi posiadają odpowiednie mechanizmy i metody, aby zapewnić wysoką jakość doręczania wiadomości do adresatów i minimalizować ryzyko blokady na czarnej liście.

Jak skutecznie wysyłać kampanię email marketingowe?

Zapoznaj się z tym artykułem i zobacz jak skutecznie wysyłać kampanię e-mail marketingowe.➡️

 

Chcesz zwiększyć widoczność Twojego sklepu w wyszukiwarkach i tym samym zwiększyć sprzedaż?

Zapoznaj się z naszymi usługami pozycjonowania i reklamy ➡️

 

 

Zaktualizowano 22 maja 2023

Czy ten artykuł był pomocny?