W oprogramowaniu sStore istnieją różne mechanizmy udzielania rabatów klientom sklepu.
- Grupy klientów – Możesz stworzyć grupy rabatowe (np. hurtownicy) i przydzielić tej grupie rabat w wysokości 10%. Potem wszyscy klienci, których przydzielisz do tej grupy rabatowej będą mieli ceny pomniejszone o taką wartość procentową.
- Progi rabatowe – Możesz ustalić, że np przy zakupach powyżej 1500 zł każdy klient otrzyma 5 procent upustu na zakupy. Takie działanie często też może przyczynić się do większych zakupów robionych przez klienta sklepu.
- Kupony rabatowe – Kupony rabatowe to dobry sposób na przyciągnięcie nowych klientów do sklepu. Poprzez podanie klientowi specjalnego unikalnego kodu zachęcamy go do zrobienia zakupów w sklepie. Kody rabatowe potrzebne też są gdy chcesz sprzedawać produkty za pośrednictwem serwisów oferujących zakupy grupowe, takich jak Grupon, Citeam, lub innych serwisów.