Pokaż więcej...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Mailing – instrukcja.

Za pomocą opcji Mailing możesz indywidualnie lub masowo  rozesłać wiadomości e-mail do swoich klientów, na przykład informując ich o zmianie regulaminu Twojego sklepu. Pamiętaj jednak, że ta funkcja nie służy do celów marketingowych,

Jak wysłać mailing do klientów?

Aby wysłać mailing do klientów Twojego sklepu:

  1. Przejdź do menu Marketing > Mailing.
  2. Wybierz klienta lub grupę, na przykład Wszyscy klienci, jeśli wiadomość ma trafić do wszystkich klientów.
  3. Podaj adres Twojej skrzynki wychodzącej, będzie on również domyślnie uzupełniany podczas próby wysłania wiadomości.
  4. Wprowadź tytuł wiadomości oraz jej treść,
  5. Kliknij Wyślij e-mail. Zobaczysz stronę z podsumowaniem, która będzie zawierać grupę odbiorców oraz treść Twojej wiadomości.
  6. Kliknij w odpowiedni przycisk:
    Wyślij e-mail – aby rozesłać wiadomość.
    Powrót – aby powrócić do edycji treści wiadomości i grupy odbiorców.
    Anuluj – aby zamknąć stronę mailingu i zrezygnować z jego rozesłania.

Podczas wysyłania wiadomości do Twoich klientów zobaczysz pasek postępu. Poczekaj, aż proces wysyłki się zakończy, zanim przejdziesz do innej strony sklepu.

Ważne uwagi

  1. Aby mailing mógł funkcjonować, w sklepie musisz mieć skonfigurowaną pocztę wychodzącą w menu Konfiguracja > Ustawienia podstawowe > E-mail.
  2. Jeżeli klient zarejestrowany w Twoim sklepie od dawna nie kupuje, a jego adres e-mail nie istnieje, istnieje ryzyko wysłania wiadomości do pułapki antyspamowej (Spamtrap) co może spowodować trafienie Twojej skrzynki wychodzącej na czarną listę.
  3. Opcja Mailing nie jest przeznaczona do wysyłania wiadomości marketingowych. Do tego celu służy bliźniacza funkcja Newsletter.

 

Zaktualizowano 5 kwietnia 2024

Czy ten artykuł był pomocny?

Related Articles