Apaczka.pl jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się operatorów logistycznych w Polsce. Od wielu lat świadczy usługi dla małych i średnich firm, pomagając obniżyć koszty usług logistycznych bez rezygnowania z najwyższej jakości usług. Firma obecnie obsługuje ponad dziewięć tysięcy firm w Polsce i na świecie.
Jak zacząć?
Jeżeli chcesz nawiązać współpracę z firmą, proszę zarejestruj się na stronie – Rejestracja.
Do pełnej aktywacji konta na platformie Apaczka koniecznym jest przesłanie na adres Firmy Apaczka podpisanej „Umowy o świadczenie usług”. Umowa musi być dostarczona w dwóch egzemplarzach (jeden egzemplarz zostanie do Państwa odesłany).
Załączenie modułu integracji z Apaczka w sklepie
Aby dodać moduł wysyłki Apaczka:
- Przejdź do menu Konfiguracja > Sprzedaż > Wysyłka.
- Kliknij przycisk Dodaj w prawym górnym rogu.
- Wprowadź nazwę modułu, na przykład Apaczka DPD, a następnie wybierz przewoźnika Apaczka z rozwijanej listy.
- Wprowadź przedziały wagowe, wybierz systemy płatności i kliknij Zapisz.
- Ponownie przejdź do edycji modułu Apaczka i uzupełnij token oraz App secret.
Uzyskiwanie klucza API i APP Secret
Aby uzyskać klucz aplikacji oraz App secret:
- Zaloguj się do serwisu Apaczka.
- Przejdź do zakładki API po lewej stronie menu.
- Uzyskane dane wklej w odpowiednie pola w panelu administratora sklepu.