Pokaż więcej...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Jak w sklepie sStore sprzedawać produkty na zamówienie?

Jeżeli w sklepie internetowym oferujesz produkty na miarę, z indywidualnym logo klienta lub czas realizacji zamówień jest bardzo długi ze względu na fakt, iż produkt tworzysz na zamówienie klienta, możesz taką informację umieścić na karcie produktu w Twoim sklepie. Odpowiednia informacja pojawi się w miejscu przeznaczonym na pokazywanie przewidywanego czasu wysyłki.

Dodawanie informacji o produkcie na zamówienie

Aby dodać informację, że sprzedawany produkt jest na zamówienie:

  1. Przejdź do menu Produkty i kategorie > Lista produktów i kategorii.
  2. Przejdź do edycji produktu, wskazując przy nim ikonę zębatego koła, a następnie klikając Edytuj.
  3. Przejdź na zakładkę Magazyn.

  4. Z rozwijalnej listy Wysyłka wybierz odpowiedni termin realizacji z dopiskiem Produkt na zamówienie.
  5. Kliknij Zapisz i wróć do listy, a następnie przejdź na stronę produktu, aby zobaczyć rezultat.

Dlaczego nie widać informacji o czasie wysyłki na karcie produktu?

W zależności od konfiguracji Twojego sklepu internetowego na platformie sStore, informacja o czasie wysyłki może nie być widoczna, co w konsekwencji uniemożliwia pokazywanie informacji o produkcie na zamówienie. Aby włączyć pokazywanie czasu wysyłki:

  1. Przejdź do menu Konfiguracja > Produkty > Ustawienia produktów.
  2. Znajdź pozycję Wyświetlaj czas realizacji wysyłki.

  3. Kliknij przycisk Edytuj, zmień wartość na Tak i kliknij Aktualizuj.
Zaktualizowano 10 kwietnia 2024

Czy ten artykuł był pomocny?

Related Articles