1. Home
  2. Poczta email
  3. Jak ustawić filtry Spamu dla mojej poczty e-mail?

Pokaż więcej...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Jak ustawić filtry Spamu dla mojej poczty e-mail?

Jak ustawić filtry Spamu dla mojej poczty e-mail?

Nowy system działający pod adresem panel.ebiznes.pl pozwala między innymi na zarządzanie skrzynkami e-mail w domenie, do której przypisana jest usługa sklepu, hostingu lub strony www. Jeśli na swoją skrzynkę otrzymujesz podejrzane wiadomości, możesz je łatwo zablokować.

1. Zaloguj się do swojego konta w serwisie panel.ebiznes.pl, a następnie przejdź do Usługi > Moje usługi.

2. Kliknij w nazwę usługi, dla której chcesz zarządzać skrzynkami e-mail w domenie

3. Przewiń stronę do sekcji Zarządzanie pocztą e-mail, a następnie kliknij pozycję Filtr Filtr SPAM.

4. W tym miejscu możesz dodać reguły dla skrzynek pocztowych w wybranej wcześniej domenie. Określ, czy chcesz blokować:

  • Wiadomości z konkretnego adresu, na przykład noreply@domena.pl
  • Wiadomości ze wszystkich skrzynek w wybranej domenie, np domena.pl
  • Wiadomości zawierające określone frazy w tytułach i treści
  • Wiadomości powyżej określonego rozmiaru w KB.

Aby dodać nową regułę blokady, kliknij w przycisk +, a następnie wprowadź parametry reguły.

Po utworzeniu reguł blokady, będą one widoczne na liście dla wybranej domeny.

Zaktualizowano 31 grudnia 2021

Czy ten artykuł był pomocny?

Related Articles