1. Home
  2. Poczta email
  3. Jak sprawdzić i zgłosić problemy ze skrzynką e-mail

Jak sprawdzić i zgłosić problemy ze skrzynką e-mail

Jeżeli pomimo poprawnie skonfigurowanej poczty wysyłane e-maile nie docierają do Twoich odbiorców może to oznaczać, że Twoje konto e-mail zostało dodane do czarnej listy spamerów lub występują inne problemy z serwerem. Aby sprawdzić, jakie dokładnie problemy występują z pocztą, zalecamy przeprowadzenie testu za pomocą narzędzia Mail tester.

Jak przeprowadzić test

1. Wejdź na stronę https://www.mail-tester.com/, a następnie skopiuj adres e-mail z ramki

2. Zaloguj się do swojej skrzynki poprzez poczta.ebiznes.pl. Zalecam logowanie się w oddzielnej karcie w przeglądarce, aby nie zamykać strony mail tester.

3. Wyślij testowy e-mail na skopiowany adres z okna mailer test.

4. Wróć na kartę ze stroną Mail tester i kliknij w przycisk Sprawdź wynik. Serwis oceni Twoją pocztę w skali od 1 do 10. Jeżeli uzyskany wynik jest mniejszy niż 5, Twoje wiadomości mogą trafiać do spamu.

Link do otrzymanego wyniku testu proszę wysłać na pomoc@ebiznes.pl wraz z danymi do swojej poczty.

Zaktualizowano 17 maja 2022

Czy ten artykuł był pomocny?

Related Articles