W sklepach na oprogramowaniu sStore możesz wysyłać wiadomości do swoich klientów za pomocą dowolnej skrzynki, w tym ze skrzynki od wp.pl. Należy jednak pamiętać o tym, że obecnie coraz więcej skrzynek ma dostępne zabezpieczenia, które uniemożliwiają dostęp do poczty przy pomocy nieoficjalnych programów pocztowych. Jeżeli w sklepie internetowym wprowadziłeś poprawne dane konfiguracyjne SMTP, może się okazać, że wysyłanie poczty nadal nie będzie możliwe.
Jak ustawić obsługę POP3 i SMTP w poczcie WP?
Aby sklep mógł wysyłać wiadomości za pomocą poczty wp poprzez protokół SMTP, należy go najpierw włączyć w ustawieniach poczty WP. Aby to zrobić:
- Wejdź na poczta.wp.pl i zaloguj się do swojej poczty.
- Kliknij na swój awatar w prawym górnym rogu poczty WP, a następnie z menu wybierz Opcje.
- Przewiń stronę do sekcji Programy pocztowe, a następnie włącz obsługę POP3 oraz IMAP.
- Wróć do sklepu, a następnie przejdź do Konfiguracja > Ustawienia podstawowe > E-mail.
- Kliknij kopertę przy pozycji Wyślij wiadomość testową. Jeśli konfiguracja jest poprawna, otrzymasz komunikat o pomyślnym wysłaniu wiadomości.