1. Home
  2. Sklep internetowy sStore
  3. Jak dodać widget Facebook Messenger na stronie sklepu
  1. Home
  2. Konfiguracja - ustawienia
  3. Integracje
  4. Jak dodać widget Facebook Messenger na stronie sklepu
  1. Home
  2. Konfiguracja - ustawienia
  3. Jak dodać widget Facebook Messenger na stronie sklepu

Pokaż więcej...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Jak dodać widget Facebook Messenger na stronie sklepu

Sklepy na oprogramowaniu sStore pozwalają na szybką i łatwą komunikację z Twoimi klientami dzięki możliwości dodawania zewnętrznych komunikatorów, jak popularny Facebook Messenger. Aby móc utworzyć widget messengera, musisz posiadać stronę na Facebooku – fanpage.

Tworzenie widgetu Facebook messenger.

  1. wejdź na stronę https://business.facebook.com, a następnie zaloguj się swoimi danymi do swojego konta na Facebooku.

2. Po zalogowaniu się do konta, z lewej strony wybierz fanPage, w ramach którego chcesz utworzyć widget.

3. Przejdź na zakładkę Skrzynka odbiorcza po lewej stronie, a następnie po prawej stronie nad listą wiadomości kliknij ikonę zębatego koła, po czym wybierz opcję Wyświetl wszystkie ustawienia.

4. Po lewej stronie kliknij zakładkę Wtyczka czatu, a następnie kliknij przycisk Skonfiguruj.

5. Jako rodzaj generowania wybierz opcję Standardowa.

6. Wybierz język Polski, a następnie kliknij Zapisz i kontynuuj.

7. Wpisz pełny adres twojego sklepu internetowego, na przykład https://twojsklep.pl. Widget będzie wyświetlany wyłącznie po klejeniu kodu na właściwej domenie. Kliknij Zapisz i kontynuuj.

8. Skopiuj skrypt za pomocą przycisku Skopiuj kod, a następnie zaloguj się w osobnej karcie do panelu administratora Twojego sklepu. .

9. W panelu administratora sklepu wybierz kolejno menu Narzędzia > Narzędzia webmastera > Dodatkowy kod w sekcji HEAD, a następnie w wyświetlonym polu wklej skopiowany kod z Facebooka.

10. Wróć do zakładki z otwartym kreatorem widgetu, kliknij Dalej, Zakończ, Gotowe.

Od tej pory klienci Twojego sklepu mogą kontaktować się poprzez czat Messenger na stronie Twojego sklepu.

 

 

 

 

Zaktualizowano 12 kwietnia 2024

Czy ten artykuł był pomocny?

Related Articles