Okno Exit pop-up pojawia się w przypadku, gdy klient chce opuścić stronę Twojego sklepu. Wówczas pojawi się możliwość pozostawienia swojego adresu e-mail i/lub numeru telefonu, abyś mógł łatwo skontaktować się z nowym klientem.
Jak skonfigurować okno Exit pop-up?
Podczas konfiguracji okna Exit pop-up możesz określić między innymi jego treść, oraz czas, przez jaki nie będzie ponownie wyświetlane od chwili jego ostatniego zamknięcia. Aby rozpocząć konfigurację Exit pop-up:
- Przejdź do Wygląd i treść > Okna pop-up > Exit pop-up.
- Załącz opcję Pokaż okno, aby je uaktywnić.
Wybierz, co klient ma pozostawić w celu skontaktowania się z nim. Masz do wyboru:
-Tylko adres e-mail,
-Tylko numer telefonu,
-Adres e-mail i numer telefonu.
W polu ilość dni podaj, jak często ma się wyświetlać okno przy próbie opuszczania sklepu. Jeżeli wpiszesz na przykład 7, okienko pokaże się raz w tygodniu. - Wgraj obraz, który będzie wyświetlany po lewej stronie tekstu.
- Wpisz treść okna.
- Kliknij Zapisz.
Od tej pory, gdy klienci będą opuszczać sklep, zobaczą skonfigurowane przez Ciebie okno Exit pop-up.