Jeżeli po wejściu w menu Klienci i zamówienia na liście zamówionych produktów czegoś brakuje, a końcowa wartość zamówienia w sklepie jest niższa niż na Allegro oznacza to, że zakupiony przez klienta produkt z aukcji Allegro nie był wystawiony przez Twój sklep za pomocą opcji Aukcje > Wystaw przedmiot. Przyczyną utraty powiązania aukcji ze sklepem może być również ingerencja w wystawioną aukcję bezpośrednio w serwisie Allegro, czego nie należy robić.
Jak sprawdzić, czy aukcja straciła powiązanie lub nie była wystawiona przez sklep
- W panelu administracyjnym sklepu otwórz menu Aukcje > Aukcje Allegro, a następnie nad wyświetloną listą kliknij przycisk Historia operacji.
- W polu filtrowania wklej numer aukcji, którą widzisz w zamówieniu Allegro, ale nie widzisz produktu w zamówieniu po stronie sklepu i kliknij Szukaj.
Jeżeli Podczas filtrowania, podana aukcja nie zostanie odnaleziona, to oznacza, że aukcja nie ma powiązania z żadnym produktem w sklepie lub nie była wystawiana bezpośrednio przez sklep sStore.