1. Home
  2. Sklep internetowy sStore
  3. Allegro
  4. Dlaczego zamówienia z Allegro są niekompletne w sklepie lub ich brakuje?

Pokaż więcej...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Dlaczego zamówienia z Allegro są niekompletne w sklepie lub ich brakuje?

Jeżeli po wejściu w menu Klienci i zamówienia na liście zamówionych produktów czegoś brakuje, a końcowa wartość zamówienia w sklepie jest niższa niż na Allegro oznacza to, że zakupiony przez klienta produkt z aukcji Allegro nie był wystawiony przez Twój sklep za pomocą opcji Aukcje > Wystaw przedmiot. Przyczyną utraty powiązania aukcji ze sklepem może być również ingerencja w wystawioną aukcję bezpośrednio w serwisie Allegro, czego nie należy robić.

Jak sprawdzić, czy aukcja straciła powiązanie lub nie była wystawiona przez sklep

  1.  W panelu administracyjnym sklepu otwórz menu Aukcje > Aukcje Allegro, a następnie nad wyświetloną listą kliknij przycisk Historia operacji.
  2. W polu filtrowania wklej numer aukcji, którą widzisz w zamówieniu Allegro, ale nie widzisz produktu w zamówieniu po stronie sklepu i  kliknij Szukaj.

Jeżeli Podczas filtrowania, podana aukcja nie zostanie odnaleziona, to oznacza, że aukcja nie ma powiązania z żadnym produktem w sklepie lub nie była wystawiana bezpośrednio przez sklep sStore.

 

Zaktualizowano 10 kwietnia 2024

Czy ten artykuł był pomocny?

Related Articles