Jak zintegrować Enadawcę Poczty Polskiej ze sklepem sStore? Twój sklep internetowy posiada możliwość integracji z usługą Poczty Polskiej o nazwie E-przesyłka. Dzięki temu klient, który wybierze tę formę...
Jak podzielić kraj na województwa, prowincje lub stany w sklepie sStore? W menu Konfiguracja > Ustawienia regionalne > Regiony administracyjne możesz łatwo podzielić kraj na województwa, stany, landy itd. Dzięki temu...
Jak ustawić parametry paczki w sklepie sStore? W sklepie sStore możesz łatwo określić parametry paczki niezależnie od wybieranej formy dostawy w koszyku. W menu Konfiguracja > Sprzedaż...
Nowości – Instrukcja. Za pomocą modułu nowości możesz decydować o tym, które produkty w Twoim sklepie mają być wyświetlane jako nowość, a także ustalić kolejność...
Integracja z DHL – Instrukcja DHL jest częścią Deutsche Post DHL – światowego lidera w dziedzinie usług pocztowych oraz logistycznych i składa się z wyspecjalizowanych...
Dostawa w terminie – instrukcja Dzięki modułowi Dostawa w terminie klienci podczas składania zamówienia w Twoim sklepie internetowym będą mogli wybierać termin dostawy za pomocą kalendarza na...
Rabaty – instrukcja W oprogramowaniu sStore istnieją różne mechanizmy udzielania rabatów klientom sklepu. Grupy klientów – Możesz stworzyć grupy rabatowe (np. hurtownicy) i...
Jakie funkcje dostępne są w menu Sprzedaż w sklepie sStore? W menu Konfiguracja > Sprzedaż możesz skonfigurować wszystkie potrzebne funkcje związane ze sprzedażą, takie jak wysyłki, płatności, skrypty do obsługi...
Jak skonfigurować płatność terminową w sklepie sStore? Płatności terminowych używają głównie klienci hurtowi, którzy mogą zapłacić za zakupione towary w późniejszym terminie. Można w nim także ustawić...
Jak zarządzać listą krajów w sklepie sStore? W menu Konfiguracja > Ustawienia regionalne > Kraje możesz zarządzać listą krajów, z których będą mogli się rejestrować klienci w...