Marketing i reklama – instrukcja W tym dziale znajdują się wszelkie ustawienia dotyczące reklamy/marketingu Twojego sklepu internetowego. Nowości »- ustawienia wyświetlania produktów w module nowości...
Rabaty – instrukcja W oprogramowaniu sStore istnieją różne mechanizmy udzielania rabatów klientom sklepu. Grupy klientów – Możesz stworzyć grupy rabatowe (np. hurtownicy) i...
Jak stworzyć grupę rabatową i dodać do niej klientów w sklepie sStore? W sklepach sStore możesz przydzielać stałe rabaty na cały asortyment lub jego część, dodając klientów do grup rabatowych. Gdy klient...
Kupony rabatowe – instrukcja. Kupony rabatowe to dobry sposób na przyciągnięcie nowych klientów do sklepu. Poprzez podanie klientowi specjalnego unikalnego kodu zachęcamy go do...
Progi rabatowe – instrukcja. Progi rabatowe to mechanizm, który pozwala na ustalenie globalnej zniżki dla klientów, którzy dokonali w sklepie zakupów powyżej określonej kwoty....
Co wpływa na końcową wartość zamówienia i ceny produktów w sklepach sStore? Końcowa cena produktu w sklepie internetowym oraz wartość składanego zamówienia mogą się różnić z uwagi na szereg czynników, takich jak...