Jak zintegrować Enadawcę Poczty Polskiej ze sklepem sStore? Twój sklep internetowy posiada możliwość integracji z usługą Poczty Polskiej o nazwie E-przesyłka. Dzięki temu klient, który wybierze tę formę...
Jakie funkcje dostępne są w menu Sprzedaż w sklepie sStore? W menu Konfiguracja > Sprzedaż możesz skonfigurować wszystkie potrzebne funkcje związane ze sprzedażą, takie jak wysyłki, płatności, skrypty do obsługi...
Jak w sklepie sStore ustawić wysyłkę do innych krajów? Poniższy poradnik przedstawia jak ustawić moduł wysyłki w e-sklepie dla innych krajów, aby koszty wysyłki były dostosowane do cennika dostawy...
Paczkomaty inPost – Instrukcja Paczkomaty InPost to sieć nowoczesnych urządzeń do samodzielnego odbierania i nadawania paczek 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu....
Obsługa działu Klienci i Zamówienia – wstęp W sekcji „Klienci i zamówienia” w panelu administracyjnym sklepu internetowego sStore znajdziesz wszystkie niezbędne informacje i narzędzia dotyczące obsługi zamówień...
Jak używa się gabarytów produktów w sklepie internetowym, aby dopasować je do konkretnych metod wysyłki/dostawy? Gabaryty produktów służą do powiązania wybranych produktów z konkretnymi formami wysyłki / dostawy w sklepie internetowym sStore. W sklepie internetowym...