Pokaż więcej...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Problem z połączeniem sklepu sStore z Baselinker?

Jeżeli podczas korzystania z integracji sklepu z Baselinker napotkasz na problem z połączeniem, w pierwszej kolejności sprawdź, czy sklep poprawnie łączy się z Baselinker. W tym celu zaloguj się do Baselinker, a następnie:

  1. Po lewej stronie w głównym menu Baselinker kliknij Integracje.
  2. Kliknij na integrację sklepu sStore lub OsComerce, aby wyświetlić szczegóły.
  3. W oknie konfiguracji kliknij przycisk Zapisz bez wprowadzania zmian.
  4. Jeżeli po dłuższym czasie oczekiwania na połączenie zobaczysz komunikat
    HTTP status code: 0
    Error: Connection timed out after 30001 milliseconds, należy sprawdzić, czy adresy IP
    18.194.204.155
    51.77.52.107
    3.74.135.112, nie są blokowane.Sprawdź również mode security oraz ustawienia whitelist w CloudFlare.
  5. Ponownie spróbuj dodać integrację w Baselinker i zapisać ją. Jeżeli IP zacznie działać, zobaczysz komunikat o poprawnym nawiązaniu połączenia.
  6. Jeżeli nie wiesz, w jaki sposób sprawdzić adresy IP na swoim serwerze, lub nie masz dostępu do panelu hostingu dla usług kupionych u nas, skontaktuj się z nami.

Uwaga!
Jeżeli problem z połączeniem z Baselinker utrzymywał się dłużej niż 26 godzin, część zamówień nie zostanie zsynchronizowana, ponieważ Baselinker synchronizuje dane właśnie z ostatnich 26 godzin. Istnieje jednak możliwość zwiększenia tego czasu na przykład do 72 godzin, jeżeli problem połączeniem utrzymywał się na przykład przez weekend. Aby zsynchronizować zamówienia z dłuższego okresu czasu:

  1. Przejdź do menu Konfiguracja > Integracje > Inne.
  2. Przy pozycji Baselinker kliknij Skonfiguruj.
  3. Przy pozycji Pobieranie zamówień z ostatniej liczby godzin kliknij Edytuj.
  4. Podaj odpowiednią ilość godzin, na przykład 72 i kliknij Aktualizuj.

  5. Poczekaj na najbliższą synchronizację danych między sklepem a Baselinker. Po pobraniu wszystkich zaległych zamówień możesz usunąć niestandardową ilość godzin. Jeśli pozostawisz to pole puste,  sklep będzie synchronizował domyślnie zamówienia z ostatnich 26 godzin.
Zaktualizowano 27 sierpnia 2024

Czy ten artykuł był pomocny?

Related Articles