Jeżeli podczas korzystania z integracji sklepu z Baselinker napotkasz na problem z połączeniem, w pierwszej kolejności sprawdź, czy sklep poprawnie łączy się z Baselinker. W tym celu zaloguj się do Baselinker, a następnie:
- Po lewej stronie w głównym menu Baselinker kliknij Integracje.
- Kliknij na integrację sklepu sStore lub OsComerce, aby wyświetlić szczegóły.
- W oknie konfiguracji kliknij przycisk Zapisz bez wprowadzania zmian.
- Jeżeli po dłuższym czasie oczekiwania na połączenie zobaczysz komunikat
HTTP status code: 0
Error: Connection timed out after 30001 milliseconds, należy sprawdzić, czy adresy IP
18.194.204.155
51.77.52.107
3.74.135.112, nie są blokowane.Sprawdź również mode security oraz ustawienia whitelist w CloudFlare. - Ponownie spróbuj dodać integrację w Baselinker i zapisać ją. Jeżeli IP zacznie działać, zobaczysz komunikat o poprawnym nawiązaniu połączenia.
- Jeżeli nie wiesz, w jaki sposób sprawdzić adresy IP na swoim serwerze, lub nie masz dostępu do panelu hostingu dla usług kupionych u nas, skontaktuj się z nami.
Uwaga!
Jeżeli problem z połączeniem z Baselinker utrzymywał się dłużej niż 26 godzin, część zamówień nie zostanie zsynchronizowana, ponieważ Baselinker synchronizuje dane właśnie z ostatnich 26 godzin. Istnieje jednak możliwość zwiększenia tego czasu na przykład do 72 godzin, jeżeli problem połączeniem utrzymywał się na przykład przez weekend. Aby zsynchronizować zamówienia z dłuższego okresu czasu:
- Przejdź do menu Konfiguracja > Integracje > Inne.
- Przy pozycji Baselinker kliknij Skonfiguruj.
- Przy pozycji Pobieranie zamówień z ostatniej liczby godzin kliknij Edytuj.
- Podaj odpowiednią ilość godzin, na przykład 72 i kliknij Aktualizuj.
- Poczekaj na najbliższą synchronizację danych między sklepem a Baselinker. Po pobraniu wszystkich zaległych zamówień możesz usunąć niestandardową ilość godzin. Jeśli pozostawisz to pole puste, sklep będzie synchronizował domyślnie zamówienia z ostatnich 26 godzin.