Jeżeli po zalogowaniu się do konta w serwisie Allegro.pl pojawi się komunikat „Nie możemy wyświetlić strony. Numer błędu: ……………..”, to musisz wrócić do strony edycji konta Allegro WebAPI w sklepie (klikając w przejdź wstecz, w swojej przeglądarce internetowej) i kliknąć w link Strona do zarządzania aplikacjami Allegro aby przejść na stronę https://apps.developer.allegro.pl/ .
Zwróć jednak wcześniej uwagę jaki powinien być adres WWW dla Twojej aplikacji (w zarządzaniu aplikacjami Allegro to Redirect URIs) , znajdziesz go pod pozycją „Adres aplikacji” na stronie edycji Allegro WebAPI w sklepie. Ten sam adres musi znajdować się na stronie do zarządzania aplikacjami Allegro (Redirect URIs). Ten adres także zmieni się gdy wcześniej nie miałeś załączonego szyfrowania i nie miałeś zainstalowanego certyfikatu SSL w sklepie, a teraz już go masz (wcześniej adres miał na początku http a po załączeniu szyfrowania i certyfikatu SSL ma mieć https).
Więc jeżeli Adres aplikacji w Twoim sklepie różni się od tego w zarządzaniu aplikacjami w Allegro.pl, musisz dodać nową aplikację (obecnie nie da się edytować ani usuwać aplikacji w Allegro.pl) klikając w Zarejestruj nową aplikację.
Wpisz opis (nazwę aplikacji/konta WebAPI) i poniżej uzupełnij Adresy URl do przekierowania – znajdziesz go pod pozycją Adres aplikacji na stronie edycji Allegro WebAPI w sklepie. Zaakceptuj regulaminy i kliknij Dodaj.
Skopiuj nowy klucz Client ID / WebAPI key oraz Client Secret i dodaj go do swojego sklepu – na stronie edycji Allegro WebAPI.
Po zapisaniu danych pojawi się poniższa strona z komunikatem Allegro o próbie powiązania zewnętrznej aplikacji z Twoim kontem. Oczywiście potwierdź, klikając w Zgadzam się.
Po potwierdzeniu powinna pokazać się strona sklepu z edycją Allegro WebAPI i informacją Zapisano domyślne ustawienia dla wybranego konta.
Teraz możesz sprawdzić czy wszystkie konta Allegro WebAPI w Twoim sklepie są poprawnie skonfigurowane, co jest podstawą do poprawnego działania integracji sklepu internetowego z Allegro.pl.
W tym celu kliknij w przycisk Sprawdź WebAPI Allegro w górnym prawym rogu (ze znakiem „?”).
Powinna pojawić się lista ze skonfigurowanymi kontami WebAPI Allegro.
Oczywiście nie zalecamy konfigurowania (dodawania do e-sklepu) więcej niż 3 API Allegro! Przy większej ilości kont WebAPI Allegro, mogą w sklepie występować różnego rodzaju problemy (produkty wystawione przez sklep internetowy nie aktualizują się na aukcji, aukcje ze stanami 0 nie zamykają się, nie tworzą się zamówienia w sklepie z aukcji sprzedanych, zakończone aukcje nie wystawiają się ponownie, itd.).