1. Home
  2. Sklep internetowy sStore
  3. Produkty i kategorie
  4. Opinie
  5. Jak zarządzać opiniami produktów w sklepie sStore?

Pokaż więcej...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Jak zarządzać opiniami produktów w sklepie sStore?

Opinie (komentarze) w sklepie internetowym są bardzo ważnym elementem, który pozwala poznać opinie konsumentów na temat prowadzonego sklepu oraz sprzedawanych w nim produktów. Każdy klient kupujący w Twoim sklepie na oprogramowaniu sStore ma możliwość wyrażenia swojej opinii za pomocą zakładki Opinie na karcie produktu.

Wprowadzenie moderacji formularzy opinii ma na celu zwalczanie problemu spamu oraz zapewnienie rzeczowych komentarzy. Jako administrator sklepu, będziesz w stanie moderować komentarze, umożliwiając edycję lub usuwanie nieodpowiednich opinii, co przyczyni się do utrzymania wysokiej jakości treści w e-sklepie.

Jak zarządzać opiniami w sklepie internetowym?

Aby zarządzać opiniami:

  1. Przejdź do menu Produkty i kategorie > Opinie.
  2. Kliknij przycisk Edytuj przy wybranej opinii, aby móc ją edytować lub usunąć.

Jak ustawić opinie, aby mogli je pisać tylko zalogowani klienci e-sklepu?

Jednym ze sposobów na ograniczenie spamu w opiniach produktów jest umożliwienie pisania ich tylko dla zarejestrowanych użytkowników sklepu.

Jednak trzeba pamiętać, że niektórzy zalogowani klienci mogą nie być rzeczywistymi nabywcami danego produktu w naszym sklepie.

Aby napisać opinie, niekoniecznie musieli go u nas zakupić, mogli go kupić gdzie indziej. Wprowadzenie tego ograniczenia ma na celu poprawę wiarygodności opinii, ale nadal może być trudne potwierdzenie, czy opinie pochodzą od rzeczywistych klientów, którzy kupili ten produkt. Dlatego na stronie sklepu, w zakładce „Opinie” jest informacja „Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.”

Niebawem udostępnimy nowe mechanizmy pozwalające na weryfikację, czy osoba pozostawiająca opinię o produkcie, rzeczywiście nabyła ten produkt w Twoim sklepie internetowym.

  1. Przejdź do menu Konfiguracja > Klienci.
  2. Znajdź pozycję Zezwól na pisanie opinii dla produktów klientom niezalogowanym i kliknij przy niej przycisk edytuj.
  3. Zmień wartość z Tak na Nie i kliknij Aktualizuj.

Od teraz tylko zarejestrowali użytkownicy sklepu będą mogli wystawiać opinie do produktów. Niebawem udostępnimy nowe mechanizmy pozwalające na weryfikację, czy osoba pozostawiająca opinię o produkcie, rzeczywiście nabyła ten produkt w Twoim sklepie internetowym.

Zaktualizowano 10 kwietnia 2024

Czy ten artykuł był pomocny?