Pokaż więcej...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Jak zarządzać listą krajów w sklepie sStore?

W menu Konfiguracja > Ustawienia regionalne > Kraje możesz zarządzać listą krajów, z których będą mogli się rejestrować klienci w Twoim sklepie. Podczas dodawania kraju możesz podać jego pełną nazwę, oraz kod ISO, na przykład PL dla Polski.

Jak dodać nowy kraj?

Aby rozpocząć dodawanie nowego kraju do Twojego sklepu:

  1. Kliknij Nowy kraj.

  2. Wypełnij wyświetlone okno odpowiednimi danymi o dodawanym kraju.
  3. Kliknij Wstaw.

Jak edytować kraj?

Aby rozpocząć edycję kraju, w celu poprawienia danych:

  1. Przejdź do Konfiguracja > Ustawienia regionalne > Kraje.
  2. Kliknij przycisk Edytuj przy wybranym kraju.
  3. Zmodyfikuj  dane o wybranym kraju.
  4. Kliknij Aktualizuj.

Jak usunąć kraj ze sklepu?

Aby usunąć kraj ze sklepu:

  1. Przejdź do Konfiguracja > Ustawienia regionalne > Kraje.
  2. Kliknij Edytuj przy wybranym kraju.
  3. Kliknij  przycisk Usuń.

Uwaga!
Jeżeli usuwasz kraj, który jest powiązany ze strefami geograficznymi, jego kopia w strefie również zostanie usunięta. Jeżeli  w sklepie istnieją klienci, którzy rejestrowali się z usuwanego właśnie kraju, będą musieli edytować swoje dane podczas najbliższego logowania się w sklepie. 

Zaktualizowano 26 września 2023

Czy ten artykuł był pomocny?

Related Articles