Pokaż więcej...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Jak włączyć raty mBank w sklepie sStore?

mBank to pionier w bankowości elektronicznej, należący obecnie do koncernu BRE Bank, powstał w 2000 roku, tworząc nowy rodzaj bankowości – bankowość elektroniczną.

Dzięki zintegrowaniu Twojego sklepu z tą funkcją udostępnisz Swoim klientom możliwość dokonywania płatności w wygodnym systemie ratalnym. Pamiętaj jednak, że opcja ta widoczna będzie w koszyku dopiero, gdy wartość zamówienia przekroczy 300 zł.

Jak zintegrować sklep z systemem mBank RATY?

Aby rozpocząć integrację z mBank Raty:

  1. Wypełnij formularz rejestracji na stronie mBank.
  2. postępuj zgodnie z podanymi na powyższej stronie instrukcjami, by rozpocząć korzystanie z Programu Partnerskiego.

Gdy otrzymasz niezbędne dane autoryzacyjne do integracji w Twoim sklepie:

  1. W panelu administratora sklepu przejdź do Konfiguracja > Sprzedaż > Płatności.
  2. Kliknij przycisk Edytuj przy pozycji Raty mBank.
  3. Kliknij opcję Zainstaluj moduł.
  4. Wprowadź potrzebne dane do integracji i kliknij Zapisz.
Wypełnij pola w oknie edycji korzystając z danych uzyskanych od Organizatora. Nie zapomnij też uzupełnić statusy zamówień oraz pozostałe opcje. Podobnie, jak w każdej innej płatności, nie zostawiaj tu wartości „standardowej”. W polu „Kolejność wyświetlania” możesz podać wartosć liczbową w celu ustawienia pozycji tego modułu na liście płatności. Pamiętaj również, aby skonfigurowany moduł płatności załączyć w skonfigurowanych modułach dostawy w menu Konfiguracja > Sprzedaż > Wysyłka, zaznaczając raty mBank w sekcji Obsługiwane płatności.
Zaktualizowano 9 października 2023

Czy ten artykuł był pomocny?

Related Articles