1. Home
  2. Sklep internetowy sStore
  3. Produkty i kategorie
  4. Jak umożliwić rezerwację produktów w sklepie sStore?

Pokaż więcej...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Jak umożliwić rezerwację produktów w sklepie sStore?

Sklep internetowy na platformie sStore pozwala na rezerwację produktów, dzięki czemu możesz w swoim sklepie oferować na przykład wynajem pokoju, pojazdu lub jakiegokolwiek innego produktu w określonym terminie. W trybie rezerwacji na karcie produktu widoczny będzie przycisk Rezerwuj, zamiast do koszyka, a po jego kliknięciu klient będzie mógł zapoznać się z warunkami rezerwacji i zarezerwować wybrany produkt, o czym zostaniesz poinformowany w wiadomości e-mail.

Jak dodać produkt z możliwością rezerwacji?

Produkt z możliwością rezerwacji dodajesz do sklepu dokładnie tak samo, jak każdy inny produkt w menu Produkty i kategorie,  ale dodatkowo trzeba załączyć opcję rezerwacja zamiast koszyka. Wykonaj następujące czynności:

  1. Przejdź do Produkty i kategorie.
  2. Rozpocznij dodawanie nowego produktu lub otwórz edycję istniejącego.
  3. Przejdź na kartę Dane podstawowe.
  4. Zaznacz opcję Rezerwacja zamiast koszyka.
  5. Kliknij link Więcej, aby rozwinąć sekcję rezerwacji.
  6. Zaznacz termin rezerwacji, klikając osobno w każdy dzień w kalendarzu.
  7. Wypełnij wszystkie pola dotyczące rezerwacji:
    • Cena za określony okres – podaj koszt rezerwacji, na przykład 150 zł za dzień.
    • Minimalny okres wynajmu – podaj minimalny czas wynajmu produktu, na przykład 3 dni.
    • Kwota depozytu – Możesz podać tutaj kwotę dodatkową za depozyt lub wartość zaliczki.
    • Rodzaj odbioru – Możesz napisać, czy rezerwowany produkt jest do odbioru w punkcje, lub czy zostanie dostarczony do klienta pod wskazany adres..
    • Miasto – Podaj nazwę miasta.
    • Opis – Opis szczegółowo warunki rezerwacji produktu i rozliczenia się, na przykład podając informację o możliwym, najpóźniejszym terminie dokonywania rezerwacji, na przykład najpóźniej 1 miesiąc przed okresem rezerwacji.
  8. Kliknij Zapisz, lub Zapisz i wróć do listy. Wypełnione warunki rezerwacji mogą wyglądać na przykład tak:
  9. Przejdź do Wygląd i treść > Szablony e-mail.
  10. Przejdź do edycji szablonu Rezerwacja produktu i kliknij przycisk Edytuj.
  11. Zmodyfikuj treść otrzymywanych e-maili o rezerwacji, lub pozostaw domyślną treść. Zwróć uwagę na zmienne z symbolem #, aby były poprawnie wpisane.
  12. Kliknij Zapisz i wróć do listy, aby zakończyć edycję szablonu.

Jak klienci rezerwują produkty?

Od teraz, gdy klient otworzy kartę produktu, zamiast przycisku Do koszyka zobaczy przycisk Rezerwuj.

Następnie klient zobaczy okno ze szczegółowymi warunkami rezerwacji oraz formularz, w którym klient wybierze termin rezerwacji oraz poda niezbędne dane kontaktowe.

Zaktualizowano 7 czerwca 2024

Czy ten artykuł był pomocny?

Related Articles