W sklepach sStore możesz przydzielać stałe rabaty na cały asortyment lub jego część, dodając klientów do grup rabatowych. Gdy klient należący do takiej grupy zaloguje się w Twoim sklepie, zobaczy indywidualne ceny, lub ceny obniżone o konkretną wartość procentową.
Jak utworzyć grupę rabatową?
Aby dodać nową grupę rabatową
- Przejdź do menu Klienci i zamówienia > Klienci > grupy klientów > Dodaj grupę.
- Wprowadź nazwę grupy klienta, określ wartość rabatu i dodaj produkty, które mają być tańsze.
- Możesz dodatkowo określić minimalną cenę do udzielenia rabatu, a jeśli masz w sklepie produkty z cenami hurtowymi, wybierz opcję Pokaż ceny hurtowe produktów.
- Zdecyduj, czy chcesz, aby sklep automatycznie dodawał nowych klientów do tworzonej grupy za pomocą pola Automatycznie dodawaj klientów do tej grupy. Taka grupa będzie wówczas widoczna na liście grup jako domyślna.
Dodatkowo na liście grup możesz łatwo odczytać, ilu klientów należy do utworzonej grupy.
Jak dodać klienta do grupy rabatowej?
Aby dodać klienta do utworzonej właśnie grupy klientów:
- Przejdź do menu Klienci i zamówienia > Klienci, a następnie wejdź w edycję klienta, którego chcesz przydzielić do grupy rabatowej.
- W edycji klienta w polu Grupa rabatowa wybierz nazwę stworzonej grupy z rozwijalnej listy.
- Jeżeli chcesz dodać wielu klientów do stworzonej grupy klientów, możesz ich łatwo zaznaczyć na liście klientów w menu Klienci i zamówienia > Klienci, a następnie wybrać akcję Grupa rabatowa z narzędzi masowych.
Od teraz każdy klient, który należy do stworzonej grupy rabatowej, zobaczy indywidualne ceny zarówno na liście produktów, jak i na karcie produktu, który jest dodany do grupy.